וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס מחכה: סעיף השחרור המיוחד של דה חאה לריאל מדריד

אס טוען כי אם השוער ירצה לעבור לבלאנקוס, מנצ'סטר יונייטד לא תוכל לעמוד בדרכו. על פי הדיווח, לספרדי קיים סעיף בחוזהו אשר לפיו ריאל יכולה לרכוש אותו תמורת 40 מיליון ליש"ט, עד ה-15 ביוני

one

האם דויד דה חאה יעשה את דרכו אל סנטיאגו ברנבאו בסופו של דבר? באס פרסמו היום (שלישי) כי השוער, שחתם על חוזה חדש במנצ'סטר יונייטד בתחילת העונה, מחזיק בסעיף מיוחד המאפשר לריאל מדריד לרכוש אותו תמורת 40 מיליון ליש"ט. על פי הדיווח, הבלאנקוס יוכלו לעשות זאת רק אם יחליטו לבצע את הרכישה עד 15 ביוני.

דויד דה חאה מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מחכה למוריניו? דה חאה/רויטרס

כזכור, במהלך חלון ההעברות של הקיץ אשתקד היה אמור דה חאה לעבור לריאל מדריד, אולם לאחר עיכוב בקבלת הטפסים הנדרשים, בוטלה העסקה ברגע האחרון. זה קרה כשקיילור נבאס, שהיה אמור לעשות את הדרך ההפוכה, כבר ממתין בשדה התעופה לקראת הטיסה שלו.

דה חאה כבר סגר את תנאיו במדריד והיה על סף הצטרפות למועדון, אך נשאר באולד טראפורד בגלל אותו עיכוב שמנע מהעסקה לצאת לפועל. מאז הספרדי הספיק לחתום על חוזה חדש וארוך טווח אצל השדים האדומים, אך כעת עולה כי באותו חוזה קיים סעיף מיוחד המאפשר לשוער להגיע למדריד כבר בקיץ הקרוב.

נוסף על כך, באנגליה מדווחים כי דה חאה אכן ירצה לעזוב את יונייטד, במידה שהמנג'ר ההולנדי, לואי ואן חאל, ימשיך במועדון. כבר בתחילת העונה דווח על יחסים רעועים של השוער עם ההולנדי, לאחר שהאחרון שחרר מהמועדון את ויקטור ואלדס בצורה לא נעימה ונכשל עם הקבוצה בליגת האלופות. מי שמייצג את דה חאה הוא הסוכן הפורטוגלי ז'ורז'ה מנדש, שמייצג גם את ז'וז'ה מוריניו. 'המיוחד' מועמד להחליף את ואן חאל בעונה הבאה. בספרד מדווחים כי במידה שמוריניו אכן יגיע לאולד טראפורד, מנדש ישכנע גם את השוער להמשיך.

דה חאה הוכתר כשחקן העונה של המועדון במהלך שלוש העונות האחרונות, ובמידה שישמור על שער נקי במשחק הקבוצה מול בורנמות', הוא יזכה בתואר כפפת הזהב בצוותא עם פטר צ'ך, כאשר שני השוערים יסיימו את העונה עם 16 משחקים בהם שמרו על שער נקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully