וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל: מסוט אוזיל יחליט על עתידו לאחר יורו 2016

על פי דיווחים באנגליה, הקשר המצוין שנותרו לו שנתיים בחוזה, לא יישאר בוודאות בלונדון בעונה הבאה. פטר צ'ך זכה בכפפת הזהב לאחר ששמר על רשת נקייה בפעם ה-16 העונה

מסוט אוזיל שחקן נבחרת גרמניה. AP
יישאר בלונדון? אוזיל/AP

מסוט אוזיל חווה את אחת העונות הטובות בקריירה מבחינה אישית. הגרמני בן ה-27, סיים את העונה עם שישה שערים ולא פחות מ-19 בישולים, אחד פחות משיא פרמיירליג חדש. כעת מדווח באנגליה כי השחקן שעדיין לא זכה באליפות במדי התותחנים, שוקל את עתידו, ויחליט באופן סופי היכן ישחק רק לאחר טורניר היורו שייערך בצרפת הקיץ הקרוב. נוסף על כך, כבר דווח כי ארסנל לא תשחרר את אוזיל מהר כל כך, ומוכנה להציע לו 200 אלף ליש"ט לשבוע.

אוזיל עצמו התראיין לקראת היורו, והתייחס לעובדה שלאחר פרישתם של פיליפ לאם ופר מטרסאקר, הקשר ייצטרך להפגין יותר מנהיגות: "אני נמצא זמן די רב בנבחרת. יש לי ניסיון, אך מה שחשוב הוא שיש לנו נבחרת טובה שמתפקדת טוב. אמנם הפסדנו מספר שחקנים חשובים לאחר גביע העולם, אך אנחנו עדיין חזקים ויש לנו שחקנים צעירים שיכולים לפצות ולעזור לנו בצרפת".

שחקן נוסף של התותחנים, השוער פטר צ'ך, רשם הישג מרשים מאוד במשחק האחרון של העונה מול אסטון וילה. ארסנל ניצחה 4-0, במשחק שהיה ה-16 העונה של צ'ך בו שמר על שער נקי. צ'ך עקף את קספר שמייכל וג'ו הארט, אשר שמרו על שער נקי 15 פעמים העונה. מי שעוד יכול להשתוות לצ'ך הוא שוער מנצ'סטר יונייטד, דוד דה חאה. לשדים האדומים נותר משחק אחד מול בורנמות', ובמידה והספרדי יישמור בו על שער נקי, הוא יישתווה לענק הצ'כי מבחינת מספר המשחקים בהם שמר על שער נקי העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully