וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו שוקל להתפטר מהנבחרת הצעירה ב-48 השעות הקרובות

בבני יהודה מעוניינים במאמן, שצפוי להיפגש עם עופר עיני על מנת לקבל תשובות בנוגע לרצון שלו לאמן במקביל לעבודה בהתאחדות. מרשיץ' סיכם לשלוש שנים, היעד הבא: השארת עגייב

.

אריק בנאדו מאמן הנבחרת הצעירה. ניב אהרונסון
מצפה לתשובות מעיני. בנאדו/ניב אהרונסון

בבני יהודה עדיין ממתינים לאריק בנאדו. במועדון מפעילים לחצים על מאמן הנבחרת הצעירה על מנת שיאמן את הכתומים בעונה הבאה. בנאדו מעוניין לבצע את המהלך בצורה מסודרת ולכן העביר בקשה לפיה הוא ייפגש עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני. המאמן מעוניין לקבל תשובות בנוגע לעניין בו מצד הקבוצה של ברק אברמוב.

גורמים המעורים בפרטים טוענים כי אם בהתאחדות לא יאפשרו לבנאדו לאמן במקביל לעבודה בנבחרת הצעירה, הוא צפוי להגיש את ההתפטרותו ב-48 השעות הקרובות, ורק אז יצטרף לבני יהודה. במקרה והמהלך עם בנאדו לא ייצא אל הפועל, מנחם קורצקי עשוי להפוך למאמן הקבוצה.

עוד לפני מינוי מאמן, אברמוב כבר החל לעבוד ולבנות את הסגל. הקשר אנטוניו מרשיץ' סיכם לשלוש עונות במועדון כאשר הפעולה הבאה צפויה להיות פגישה עם אמיר עגייב, שמסיים את חוזהו והופך לחופשי בתום העונה. הקרואטי הגיע לבני יהודה באמצע העונה, כבש שער אחד והוסיף שני בישולים בליגה, עגייב מצא שבע פעמים את הרשת והוסיף בישול אחד בליגת העל.

אנטוניו מרשיץ' שחקן בני יהודה. מגד גוזני
נשאר בשכונה. אנטוניו מרשיץ'./מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully