וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:3 את בורנמות'

השדים האדומים נעלו את העונה עם חיוך ויסתפקו בליגה האירופית. רוני (43), רשפורד (75) ויאנג (87) חגגו על אחרי פרשת החפץ החשוד, שער עצמי של סמולינג (93) צימק. האוהדים המשיכו במחאה נגד ואן חאל

מחזור 38מחצית17/05/2016
מנצ'סטר יונייטד
    0:1
      בורנמות'
      one

      מנצ'סטר יונייטד חתמה היום (שלישי) את עונת 2015/16 בליגה האנגלית עם 1:3 על בורנמות', זאת במסגרת המחזור ה-38, שנדחה בשל . מדובר בהיסטוריה כפולה עבור השדים האדומים כאשר הם רשמו ניצחון ליגה ראשון על הדובדבנים, אחרי ההפסד 2:1 לבחורים של אדי האו בסיבוב הראשון. לואי ואן חאל נאלץ להסתפק במקום החמישי, המוביל אל הליגה האירופית, בתקווה להמתיק את העונה בשבת - אז יפגוש את קריסטל פאלאס בגמר הגביע האנגלי, במה שעשוי להיות משחק הליגה האחרון של ואן חאל.

      השדים האדומים שלטו ללא עוררין משריקת הפתיחה כאשר ויין רוני הכריע בדקה ה-43 מבישול של אנתוני מרסיאל. מדובר בשערו הביתי ה-100 של הקפטן וה-245 בכל המסגרות. מרכוס רשפורד, שזכה מוקדם יותר בזימון לסגל המורחב של נבחרת אנגליה ליורו 2016, הרשית עם החמישי שלו בליגה. אשלי יאנג, שעלה מהספסל, קיבל בישול נהדר מרוני והרשית את הראשון שלו העונה. דויד דה חאה נאלץ להוציא כדור מהרשת עמוק בתוספת הזמן משער עצמי של כריס סמולינג, שחתם את התוצאה. האורחת, שנעלה את העונה בצורה חיובית עם המקום ה-17, רשמה את ההפסד ה-18 והיא בעיקר תרצה לשכוח את המפגש הראשון שלה בתאטרון החלומות.

      אוהדי מנצ'סטר יונייטד מחוץ לאולד טראפורד לפני המשחק נגד בורנמות'. GettyImages
      נועלים עונה. אוהדי מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד/GettyImages

      מחצית ראשונה

      דקה 1: ג'ונתן מוס הוציא את המפגש לדרך.

      דקה 10: המארחת פתחה בשליטה מוחלטת, אך עדיין לא הצליחה לייצר איום ראשון על אדם פדריצ'י. הקהל של השדים האדומים ניצל את ההזדמנות כדי לקרוא לוואן חאל לעזוב.

      דקה 15: האורחת בעיקר עסוקה במגננה ואפילו לא מאיימת על שערו של דויד דה חאה.

      דקה 31: פספוס של מייקל קאריק. כדור חופשי מסובב של ויין רוני מצא את הראש של הקשר הוותיק, אך הנגיחה של קאריק הלכה היישר לידיו של פדריצ'י.

      דקה 43: גול! הלחץ של השדים האדומים נשא פרי כאשר מרסיאל מצא את רוני, והקפטן הרשית בקלילות מתוך הרחבה את שערו ה-245. מנצ'סטר יונייטד עלתה ל-0:1. מדובר בשערו הביתי ה-100 של הקפטן.

      נועלים עונה. ריצ'י מנסה להפריע למרסיאל/GettyImages

      מחצית שנייה

      דקה 46: שני המאמנים שמרו על ההרכבים שפתחו.

      דקה 50: חואן מאטה חדר לרחבה ונפל, אך מוס בחר להתעלם וסימן לספרדי להמשיך.

      דקה 54: השדים האדומים מתקרבים לשני. קאריק נותר חופשי ומחוץ לרחבה שיגר פצצה, לצערו הכדור פגש רק את המשקוף.

      דקה 59: לחץ מאסיבי על השער של האורחת. אנטוניו ולנסיה שיגר פגז אדיר מחוץ לרחבה, אך פדריצ'י מתח איברים והדף בצורה נהדרת.

      דקה 75: גול! מבצע קבוצתי נהדר של המארחת. מאטה מצא את ולנסיה, שעם נגיחה נהדרת מצא את רשפורד. החלוץ הצעיר לא התבלבל ועם בעיטה מדויקת הרשית את החמישי שלו העונה. 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

      דקה 87: גול! רוני ממשיך להיות איכותי. הקפטן מצא את אשלי יאנג, שעלה מהספסל ותוך שלוש דקות מצא את הרשת. יאנג נותר לבד מול השער, עצר על החזה ועם רגל ימין הרשית את הראשון שלו העונה. 0:3 למנצ'סטר יונייטד.

      דקה 93: גול! שער עצמי של סמולינג נתן לדובדבנים שער מצמק. המחליף, לואיס גרבאן העביר רוחב והבלם, שניסה להרחיק, הביט על הכדור חודר לרשת של דה חאה. 1:3 לבורנמות'.

      ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
      שער 100 בתאטרון החלומות. רוני באולד טראפורד/רויטרס

      הרכבים

      מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, כריס סמולינג, דיילי בלינד, קמרון בורת'וויק ג'קסון, מייקל קאריק, ויין רוני, חואן מאטה (אנדר הררה, 76'), ג'סי לינגארד, אנתוני מרסיאל (אשלי יאנג, 84'), מרכוס רשפורד (ממפיס דפאי, 78').

      בורנמות': אדם פדריצ'י, סימון פרנסיס, טומי אלפיק, סטיב קוק, צ'ארלי דניאלס, מאט ריצ'י, דן גוסלינג, אנדרו סרמן, מרק פיו (מקס גריידל, 66') ג'ושוע קינג (בניק אפובה, 66'), קאלון ווילסון (לואיס גרבאן, 79').

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully