וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת הלוטרי: בן סימונס יקבל את מבוקשו?

המועמד להיבחר ראשון בדראפט מקווה כי הלייקרס, הקבוצה המועדפת עליו, תזכה בבחירה הראשונה בהגרלה שתיערך הלילה (3:00). בוסטון לוטשת עיניים לעבר בנדר, פילדלפיה מתלהבת מאינגרם

בן סימונס שחקן מכללת לואיזיאנה סטייט. AP
רוצה ללבוש שוב סגול--צהוב. סימונס/AP

פלייאוף ה-NBA נכנס להילוך גבוה, אבל גם הקבוצות שלא לוקחות חלק באירוע השיא של העונה יעצרו את נשימתן הלילה (3:00, בין שלישי לרביעי), כשהגרלת הלוטרי תיערך בסמוך לפתיחת משחק 1 בגמר המזרח בין קליבלנד לטורונטו. כמדי שנה, הסדר של 14 הבחירות הראשונות ייקבעו בהגרלה. לפילדלפיה יש את הסיכוי הגבוה ביותר לזכות בבחירה הראשונה (הסתברות של 25 אחוז), אך גם הלייקרס (הסתברות של 19.9 אחוז), בוסטון (15.6) ופיניקס (12.5) מחזיקות בסיכוי סביר לקבל את הדובדבן שבקצפת. לארבעתן יש גם את הסיכוי הגבוה ביותר לקבל את אחת משלוש הבחירות הראשונות.

דראגן בנדר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בוסטון עוקבת בעניין. בנדר/קובי אליהו

שתי הבחירות הראשונות ידועות מראש. בן סימונס מ-LSU וברנדון אינגרם מדיוק נחשבים לבאנקר, ואם עד לפני כמה חודשים נראה היה שסימונס ייבחר ראשון בוודאות, כעת גם אינגרם נראה כמו מועמד רציני. מהבחירה השלישית ואילך זה קצת יותר מסובך: ב'דראפטאקספרס' מעריכים שדראגן בנדר יילקח בבחירה השלישית, בעוד ב-NBADRAFT שמים את הז'יטונים על באדי הילד, הכוכב המדובר של מכללת אוקלהומה. על פי הערכות, אם בוסטון תוגרל לבחור שלישית היא תעדיף לבחור את בנדר, שהרשים מאוד את הסקאוטים שהגיעו לישראל כדי לצפות בו במיוחד.

אגב, במקרה של בן סימונס יש לא מעט התפתחויות לאחרונה. על פי דיווחים, הסמול פורוורד הכישרוני ממתין להגרלה כדי להכריע עם איזה מותג הנעלה לחתום. סימונס וסוכנו, ריץ' פול, מקווים כי הלייקרס יקבלו את הבחירה הראשונה או השנייה ויבחרו בו, כך שהחוזה שיחתום עם נייקי או אדידס, שכבר הגישו לו הצעות עתק, יוכל לצמוח בשוק גדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ההסתברות לבחירה הראשונה

פילדלפיה - 25 אחוז

לייקרס - 19.9

בוסטון - 15.6

פיניקס - 12.5

מינסוטה - 8.8

ניו אורלינס - 6.3

דנבר - 4.3

סקרמנטו - 1.9

טורונטו - 1.9

מילווקי - 1.8

אורלנדו - 0.8

יוטה - 0.7

שיקגו - 0.5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully