וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "אימון? זה מקצוע מתיש, נראה לגבי תפקיד ניהולי"

אחרי שהאריך את חוזהו ביובנטוס עד 2018, השוער האגדי (38) התייחס ליום שאחרי ודיבר על העונה הנהדרת שחווה: "לא הייתי יכול לתת עונה כזו בלי החברים שלי. זו יובנטוס האמיתית"

אחרי שזכה עם יובנטוס בעוד אליפות מרשימה, ג'אנלואיג'י בופון השוער האגדי בן ה-38 של הגברת הזקנה שהאריך את חוזהו במועדון עד 2018, ערך ראיון לתקשורת האיטלקית שבו הוא דיבר על העונה שעברה עליו וגם על עתידו המקצועי ביום שאחרי הכדורגל.

בופון, שלא צפוי לפרוש לפני גיל 40, אמר: "אני חושב שהסקודטו הזה הוכיח שיובנטוס היא קבוצה איכותית מאוד". השוער התייחס לשיא שרשם, כאשר שמר על רשת נקייה במשך 947 דקות: "השיא שלי מוסיף עבורי משהו. אני שמח שהצלחתי לעשות את זה ולעזור לקבוצה לעשות תוצאות ולהמשיך לנצח. השיא הזה יירשם על שמי, אבל צריך לתת קרדיט לאנדראה (ברצאלי), ג'יורג'יו (קייליני) ולאונרדו (קייליני) ולכל שאר השחקנים שעזרו לי.

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. GettyImages
אגדה. בופון/GettyImages

בופון התייחס לנאום המוטיבציה שלו אחרי ההפסד 1:0 לססואולו, רגע לפני רצף הניצחונות המטורף של יובנטוס: "העונה לא השתנה רק בגלל זה. זו תוצאה של הרבה דברים ועבודה באימונים ולא רק דיבורים. התחלנו את העונה רע מאוד. דברים השתנו כאשר הבנו שלחשוב על אינטר, רומא ונאפולי זה יהיה טעות. היינו צריכים "להתלכלך" קצת כדי לחזור לעמדה הטבעית שלנו".

ואיך אפשר בלי התייחסות לעתיד. השוער התייחס כמובן לשאלה מתי הוא מתכוון לפרוש וענה: "פרישה? אני אעשה מה שנראה לי מרגש עבורי. אני צריך להשתפר כבנאדם וכשחקן, אין מה למהר. אימון נראה לי מקצוע די מתיש מבחינה מנטלית. נראה לגבי תפקיד ניהולי בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully