וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפנרבחצ'ה מבקרים את השופטים: "מישהו החליט שצסק"א תזכה ביורוליג"

הטורקים מתקשים לעכל את ההפסד הדרמטי בגמר. גורם בכיר בקבוצה צוטט: "זו שערורייה, אנחנו בהלם", וגם אנס קאנטר הצטרף למתקפה. למרות התואר: דימיטריס איטודיס עלול לעזוב את צסק"א

one

יומיים חלפו מאז גמר היורוליג, בו צסק"א ניצחה 96:101 את פנרבחצ'ה אחרי הארכה, ונראה שבטורקיה מסרבים לקבל את ההפסד, שמנע זכייה ראשונה אי פעם של קבוצה טורקית באליפות אירופה. הבוקר (שלישי) פורסמו בעיתון הפופולרי 'האברטורק' ציטוטים של 'גורם בכיר' בפנרבחצ'ה, שתקף את צוות השיפוט בעילום שם. "מישהו החליט שצסק"א תזכה ביורוליג בכל מחיר. זו שערורייה גדולה. אנחנו עדיין בהלם", אמר. בפנר טענו כי צסק"א זכתה ליחס מועדף מהשופטים, וקבלו על כמה שריקות קריטיות בדקות האחרונות של הזמן החוקי וההארכה.

בובי דיקסון, פנרבחצ'ה. GettyImages
בטורקיה זועמים. דיקסון מתלונן לשופטים/GettyImages

גם סנטר אוקלהומה סיטי ושחקן פנרבחצ'ה בעבר, אנס קאנטר, הזדעק מתצוגת השיפוט וצייץ איור בו נראית דמותו של שופט שמכשילה שחקן של פנרבחצ'ה. צוות השיפוט, שכלל את השופט השנוי במחלוקת לואיג'י למוניקה, שרק בסך הכל 33 עבירות לחובתה של פנרבחצ'ה לעומת 28 לזכותה. לעומת זאת, למרות הטרוניות, צסק"א דווקא בילתה פחות על קו העונשין וזרקה משם 32 פעמים, שבע פחות מהחבורה של ז'ליקו אוברדוביץ'.

בצד השני, בצסק"א כבר נערכים לעונה הבאה. באופן מפתיע, מי שמעמדו לא יציב במיוחד הוא המאמן דימיטריס איטודיס, שחוזהו יפוג בתום העונה וספק אם יחודש. אמש התייחס נשיא צסק"א אנדריי ואטוטין לסוגייה וכשנשאל האם הזכייה תבטיח למאמן היווני את החוזה הבא שלו בקבוצה, השיב: "זה הבטיח שהוא יישאר המאמן שלנו עד מחר בבוקר. זה הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully