וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: נובאק דג'וקוביץ' על הכינור, הרמז העבה של קונור מקרגור

אלוף ה-UFC מחמם את האווירה לקראת קרב אגרוף אפשרי עם מייוות'ר, שמוציא סכום עתק על תספורות בשבוע. זירת הקונג פו שהפכה לשדה קרב, האוהדת שזייפה הריון כדי להכניס אבוקות וחזיזים והתפיסה המטורפת של שחקן הראגבי

עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: התוכנית וואלה! פישלתם

18:37: נובאק דג'וקוביץ' בפרסומת חדשה

מעט לפני פתיחת הרולאן גארוס, שוחרר סרטון הפרסומת החדשה לחברת המכוניות שנותנת חסות לטרניר. נובאק דג'וקוביץ', שמקבל חסות מהחברה, מככב בפרסומת די מגניבה.

09:55: הרמז העבה של קונור מקגרגור

חובבי אומניות הלחימה ממשיכים לפנטז על האפשרות שאלוף ה-UFC, קונור מקגרגור, יפגוש את אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים, פלויד מייוות'ר, שפרש בגיל 39 עם מאזן 0:49. שמועות על קרב בין השניים בווגאס כבר נפוצו, כשהלוחם האירי ממשיך לפזר רמזים בנושא. הרמז האחרון, נמצא ממש כאן למטה.

09:50: כמה פלויד מייוות'ר מוציא על תספורות בשבוע?

נשארים בעולם אומניות הלחימה. בארצות הברית מדווחים שמייוות'ר, הידוע כאחד שאוהב להשוויץ בסכומי העתק אותם הוא מוציא על דברים שונים, משקיע כ-3,000 דולר בשבוע על תספורות. להזכירכם, מייוות'ר קירח.

09:45: הביצוע השבועי של לוחמת ה-MMA היפהפייה

לוחמת ה-MMA פייג' ואנזאנט, התפרסמה ברחבי ארצות הברית לא רק בשל כישורי הלחימה שלה, אלא גם בשל כישורי הריקוד שלה. הלוחמת, המשתייכת לארגון הלחימה הגדול בעולם, UFC, משתתפת בעונה הנוכחית של "רוקדים עם כוכבים" והאמריקאית ונחשבת לאחת הפייבוריטיות לזכייה. הביצוע השבועי, כאן למטה.

09:33: זירת הקונג פו הפכה לשדה קרב

תחרות קונג פו באוקראינה יצאה מכלל שליטה. במהלך קרב בין שני לוחמים צעירים, איבד השופט שליטה על הנעשה בזירה, אליה פרצו צופים רבים שהפכו את המאורע לתגרת ענק.

09:22: האוהדת שזייפה הריון כדי להכניס אבוקות וחזיזים למגרש

אוהדת צ'יבאס גוואדלחרה המקסיקנית ניסתה להיכנס לאצטדיון במהלך משחק של קבוצתה עם אמצעי פירוטכניקה רבים, בדרך מקורית במיוחד, כשהתחזתה לאישה בהריון. לצערה, מזימתה לא צלחה, והיא נתפסה.

08:55: אדן הזאר "מתעלל" באוהד צעיר של צ'לסי

08:45: התפיסה המטורפת של שחקן הראגבי

את התפיסה המשוגעת של שחקן הפוטבול, אודל בקהאם ג'וניור, אתם זוכרים? שחקן הראגבי אדם זארובה מנבחרת קנדה רשם ביצוע מרשים לא פחות במהלך משחק של נבחרתו, וזכה להשוואה המחמיאה. מסכימים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully