וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השער המדהים שזיכה את הכדורגלן החובבן ב-50 אלף ליש"ט

וורן בירן בן ה-33, העובד למחייתו במפעל באנגליה, כבש שער מרהיב במהלך משחק חובבים וזכה בסכום עתק עבור קבוצתו. ג'יימי קראגר פרגן, מאמנו קצת פחות: "הגיע הזמן שהוא יעשה משהו". צפו בביצוע המטורף

צילום מסך

כדורגלנים מהליגות הנמוכות לא זוכים לחשיפה רבה. למעשה, רובם בכלל מתייחסים לכדורגל כאל תחביב, ומחזיקים בעבודה מסודרת מחוץ לכר הדשא. אלא שלוורן בירן, כדורגלן חובבן בן 33 מאנגליה העובד למחייתו במפעל מקומי, היה קצת יותר מזל מאחרים, ונראה שגם לא מעט יכולת.

בירן, המשחק בסאות' שילדס מהליגות החובבניות במדינה, זכה במקום הראשון בתחרות הנקראת "השער החלומי של באדוויסר", המעניקה הזדמנות לכדורגלנים חובבנים לזכות בסכום עתק עבור קבוצתם ובחשיפה גדולה, על ידי הבקעת השער הכי יפה בליגות הנמוכות לאותה עונה. בירן כבש שער מהסרטים, המזכיר את הביצוע של דלה עלי במדי טוטנהאם, וזכה בלא פחות מ-50 אלף ליש"ט (כ-280 אלף שקל), שייכנסו לקופת המועדון. "המועדון כבר החל לתכנן מה לעשות עם כספי הזכייה. קיבלתי טלפון מג'יימי קראגר ומהארי רדנאפ בעקבות השער. זה מרגש מאוד".

"הגיע הזמן שוורן יעשה משהו עבור הקבוצה", אמר מאמנו של השחקן בהלצה. "לכבוש שערים יפהפיים זה נחמד, אבל מי ידאג לשפץ את המקלחות? אני צוחק. אנחנו מאוד שמחים מהביצוע של וורן. מדובר באמת בביצוע מרשים ומגיע לו לזכות בפרס. כעת יש עליו לחץ גדול לשחזר את ההישג בעונה הבאה".

"כל צוות השיפוט הסכים פה אחד שהשער של וורן היה היפה ביותר בתחרות", אמר אחד השופטים, ג'יימ קראגר. "מדובר היה בביצוע מיוחד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער בלתי נשכח. וורן חוגג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully