וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטון: "דברים לא הלכו לטובתנו". רוסניור: "נחזור חזקים יותר"

מאמן ברייטון ניסה להסביר את ההדחה בחצי גמר הפלייאוף: "סבלנו מפציעות ומהחלטות לא טובות. אני לא חושב שהתוצאה שיקפה את המשחק". המגן נשמע אופטימי: "המשימה תהיה זהה בעונה הבאה"

ברייטון קבוצתם של תומר חמד ובירם כיאל נחלה אמש (ראשון) אכזבה גדולה כשסיימה ב-1:1 ביתי עם שפילד וונסדיי במשחק השני של חצי גמר הפלייאוף וכשלה במשימתה להעפיל לפרמיירליג אחרי שהציגה יכולת טובה מאוד בעונה הסדירה ואף הוליכה את הטבלה במשך תקופה ארוכה. תומר חמד שנפצע במשחק הקודם, לא שותף אמש כשבירם כיאל שיחק 90 דקות אך לא הצליח לעזור לקבוצה שלו למחוק את ה-2:0 מהמשחק הראשון.

שחקן ברייטון בירם כיאל. רויטרס
יחזור בעונה הבאה. כיאל/רויטרס

כריס יוטון מאמנם של השחפים פרגן לשחקניו למרות ההדחה ואמר: "זה היה ערב קשה בגלל שאני לא חושב שהתוצאה הזו שיקפה את המשחק שהתפתח, אני חושב שהגענו למצבים טובים יותר. לצערנו הדברים לא הלכו לטובתנו לאחרונה, אם זה החלטות שיפוט או פציעות, אבל יש לי חבורה של שחקנים שנתנה עונה נהדרת".

יוטון הוסיף: "הקבוצה שלי תמיד הייתה בשישייה הראשונה בטבלה ובשלישייה הראשונה לאורך רוב העונה. זה קשה כרגע עבור השחקנים, אבל הם צריכים להשתמש בניסיון שצברו לקראת העונה הבאה".

ליאם רוסניור, מגן הקבוצה נשמע אופטימי: "יש אכזבה שלא הגענו לגמר אחרי שעבדנו קשה כל העונה, אבל התגובה מהקהל שלנו הייתה נהדרת והם היו מדהימים לאורך כל העונה. המשימה שלנו בעונה הבאה תהיה לעלות לפרמיירליג והחוויה שעברנו תחשל אותי כדי לחזור חזקים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully