וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "אני וגארת' בייל התעמתנו, הוא פעל מאחורי גבי"

אקס ריאל נזכר בעימות חריג עם הכוכב הוולשי: "הסוכן שלו פנה לפרס ודרש לשנות את התפקוד של בייל. נעמדתי על הרגליים האחוריות". גודין: "שמח בשביל ברצלונה, העיקר שריאל לא אלופה"

one

מאז שהצטרף לריאל מדריד ב-2013, גארת' בייל סופג קיתונות של ביקורת מאוהדי הבלאנקוס ומהתקשורת בספרד, בין היתר על רקע התערבות יתר של סוכנו וכמה התבטאויות שנויות במחלוקת שנאמרו על ידו. כעת מתברר כי גם לקרלו אנצ'לוטי, שאימן את ריאל מדריד מ-2013 עד 2015, יש ביקורת קשה על הוולשי. בספר אוטוביוגרפי שפרסם באיטליה מספר המאמן כיצד בייל וסוכנו פעלו מאחורי גבו, ופנו ישירות לפלורנטינו פרס כדי לשנות את תפקודו במגרש. "בוקר אחד קיבלתי שיחת טלפון ממנהל ריאל, שאמר לי שהנשיא רוצה לדבר איתי בסוף האימון. זה היה מאוד חריג. כשפגשתי את פרס, הוא אמר לי שהסוכן של בייל דיבר איתו ואמר לו שהוא לא מרוצה מהתפקוד שלו. הוא רצה שאציב אותו במרכז השדה ולא באגף", חשף אנצ'לוטי.

"פרס שאל אותי - 'מה אתה מתכוון לעשות?', והשבתי לו 'שום דבר'. אי אפשר היה לשנות את התפקוד שלו בשלב הזה של העונה, כי זה היה משנה את כל סגנון המשחק ומשתק שחקנים אחרים. אמרתי לפרס שאני מופתע מכך שבייל לא פנה ישירות אליי. לבייל היו איכויות אדירות כשחקן, רק רציתי לגרום לו להבין איך לשחק נכון ולממש את הפוטנציאל. הופתעתי מכך שהוא חושב שהסוכן שלו או הנשיא של ריאל יכולים לעזור לו יותר ממני. למחרת פניתי אליו אחרי האימון והתעמתתי איתו. שאלתי אותו למה זה עבד ככה, והוא רק אמר לי 'אוקיי, אין בעיה', מבלי להסביר מה פשר המהלך הזה. נעמדתי על הרגליים האחוריות והתעקשתי שלא יהיו שום שינוי".

* דייגו גודין מרוצה מהאליפות של ברצלונה: "יש לי הרבה כבוד לריאל, אני לא שונא אותם, אבל אני תמיד קצת שמח כשהם מפסידים. העיקר שברצלונה זכתה באליפות ולא הם. זה הרבה פחות כואב".

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הסוכן מוביל אותו. בייל/רויטרס

ובינתיים, ב"אס" חושפים היום סעיף בחוזהו של דויד דה חאה שעשוי לסלול את דרכו לריאל מדריד בקיץ. על פי הפרסום בעיתון המדרידאי, לדה חאה יש סעיף שחרור בחוזה שלו עם מנצ'סטר יונייטד בסך 50 מיליון יורו. הסעיף הזה תקף עד ה-15 ביוני, אז היורו כבר ייפתח וריאל תצטרך לקבל החלטה אם לשלם את הסכום הזה עבור השוער או להמשיך לסמוך על קיילור נבאס שנתן עונה נהדרת, כאשר גם קיקו קאסייה שהגיע בקיץ הקודם הציג יכולת טובה במשחקים המועטים ששיחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully