וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן על הקווים, מהפכה גדולה בסגל: הפועל חיפה - היום שאחרי ההישארות

17.5.2016 / 8:11

אחרי שהבטיחו עונה נוספת בליגת העל, הפועל חיפה כבר עם הפנים קדימה לעבר העונה הבאה. כץ מרוצה מכהן שיישאר, ארבעה מתוך חמשת הזרים עשויים לעזוב. אלבז ואבו ניל צפויים לעזוב, אבידור וקאצ'ובה על הכוונת

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חגיגות גדולות נרשמו אמש (שני) בהפועל חיפה אחרי התיקו מול בני יהודה, שהבטיח עונה נוספת בליגת העל. לאחר שריקת הסיום, חגגו השחקנים ביחד עם הצוות המקצועי על כר הדשא וכן בחדרי ההלבשה, כאשר לאחר דקות ארוכות, מרבית השחקנים ועובדי מועדון חגגו בפאב באזור. "אני הרבה שנים בכדורגל ולחץ כזה לא הרגשתי", אמר שלומי ארבייטמן, שכבש את שער השוויון שהשאיר את הפועל חיפה בליגה. "עשינו את זה. אני מאוד שמח שנשארנו. מגיע כל הכבוד ליואב, למאמן, לשחקנים ולקהל המדהים הזה".

החלוץ המשיך: "מגיע לנו להישאר בליגה, עשינו חודש יוצא מהכלל. כולם הספידו אותנו אבל למרות זאת נשארנו". על הביקורות שספג כשהגיע למועדון אמר: "הרבה אנשים דיברו, אני לא מאתמול בכדורגל והתשובות שלי היו על המגרש. היו אנשים שדיברו יותר מדי ושאלו למה הביאו אותי. עניתי על המגרש. הפועל באר שבע? אני מאחל לה לסיים את זה בשבת. כיף לי פה, מאמינים בי מהרגע שהגעתי. יש לי את האופציה שלי להשתחרר מהחוזה אבל טוב לי במועדון הזה ואין סיבה שלא אשאר". גם המאמן אלי כהן היה מסופק מאוד בסיום: "היה אתגר עצום להשאיר את הקבוצה הזאת ליגה. אני רוצה להודות לכולם, לצוות המקצועי, ליואב כץ, לשחקנים, לאוהדים וגם לאנשי חב"ד שבשבועות האחרונים ליוו אותנו ועזרו לנו המון בפן המנטלי".

ליגת העל: הפועל חיפה ובני יהודה נפרדו ב-1:1

אלי כהן: "מנטלית זה היה מאוד קשה, אבל עכשיו הכל מאחורינו"

מגרלשווילי, פלקושצ'נקו ובן מרגי חוגגים/יוסי ציפקיס

בקבוצה אכן החמיאו לצוות המקצועי וביניהם לעוזר המאמן מאיר בן מרגי, למאמן הכושר רון ציבלין וכן למאמן השוערים נוי רוזנפלד. במועדון מרוצים מאוד מהעבודה של השלושה כאשר גם כץ החמיא מאוד לציבלין ולרוזנפלד בשיחות עם מקורביו וכן פרגן לשיתוף הפעולה בין כהן לבן מרגי. עוד בצוות המקצועי, גל כהן שפרש במהלך העונה וייעץ לכץ במהלכה, יקבל תפקיד רשמי אם יחפוץ בכך. אגב, מלבד העניינים המקצועיים, כץ שוקל למנות נציג בהנהלה מטעמו כפי שעשה בעבר עם פואד אבו פארס ויהודית זוסמנוביץ', מינויים שנתקלו בהתנגדות בהנהלה.

כעת, לאחר החגיגות והבטחת ההישארות, בהפועל חיפה יחלו בימים הקרובים בהכנות לעונה הבאה כאשר כץ הבהיר שהמאמן אלי כהן יישאר. לכהן חוזה לעונה הבאה ואם כץ ירצה להתנתק ממנו הוא יצטרך לשלם למאמן פיצוי של שלושה חודשים כאשר הבעלים אינו מתכוון לעשות זאת. בשיחות עם מקורביו כבר הבהיר שהוא מרוצה מכהן והוא יהיה זה שיאמן את הקבוצה בעונה הבאה. בגזרת השחקנים, צפויה להיות מהפכה של ממש, כאשר שחקנים רבים יעזבו את הקבוצה ואילו בצוות המקצועי יצרפו שחקנים חדשים לסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה (שמאל) עם מאיר בן מרגי, חיים מגרלשווילי. יוסי ציפקיס
בקבוצה רוצים שיישאר. פלקושצ'נקו עם בן מרגי ומגרלשווילי/יוסי ציפקיס

בצוות המקצועי מעוניינים מאוד שמקסים פלקושצ'נקו הצעיר לא יימכר לקבוצה גדולה ויישאר, כשרק הצעה גבוהה תגרום לכך שהוא יעזוב. בנוסף, ארבעה מתוך חמשת הזרים נמצאים בסימן שאלה כשדימיטרי באגה ומריאן אנטולוביץ' צפויים לעזוב. לגבי טאדאס קיאנסקאס, הרי שלשחקן אין חוזה לעונה נוספת וסיכויים גבוהים שלא ימשיך גם כן. זרקו קוראץ' מחזיק בחוזה לעונה נוספת כאשר אם ארבייטמן ומהראן לאלה יישארו, החלוץ גבה הקומה עשוי לעזוב למכבי פתח תקוה שהתעניינה בשירותיו.אגב לאלה,, לו הוצע חוזה לשנתיים נוספות וכץ מחכה לחתימתו. בכל מקרה, החלוץ עשוי לבחון אופציות אחרות כשהפועל תל אביב כבר גיששה בעניינו. ברונו פיניירו יישאר גם בעונה הבאה. מי שלא צפויים להישאר הם אלי אלבז ואמיר אבו ניל, שכבר הוצע לבני סכנין. מעמדו של תומר סוויסה עדיין לא ברור. בגזרת שחקני הרכש, עדיין שלא עלו שמות באופן רשמי אך ההערכה היא שבקבוצה ינסו לצרף את יובל אבידור ודיוגו קאצ'ובה, כשבימים הקרובים הצוות המקצועי יגיש לכץ רשימת רכש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully