וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "מנטלית זה היה מאוד קשה, אבל עכשיו הכל מאחורינו"

16.5.2016 / 22:29

בהפועל חיפה חגגו הישארות, השחקנים רקדו ושרו, צפו בשיחה בין המאמן ויואב כץ. אלי כהן: "התיקו המתוק בקריירה". דורה: "ארבייטמן הוציא אותנו מהקבר". מזרחי: "יודע שלא אמשיך בבני יהודה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל חיפה שרדה הערב (שני) עונה נוספת בליגת העל אחרי 1:1 ביתי מול בני יהודה, כאשר התיקו של הפועל עכו נגד עירוני קרית שמונה במשחק המקביל הספיק לקבוצה מהכרמל להישאר בזכות הפרש שערים עדיף. שער קריטי של שלומי ארבייטמן לקראת הסיום נתן לחיפה את הנקודה שהתבררה כמכריעה ולאחר השריקה האחרונה בשני המגרשים, חגגו השחקנים את ההישארות הקשה עם שירים וריקודים.

מגרלשווילי, פלקושצ'נקו ובן מרגי חוגגים/יוסי ציפקיס

המאמן אלי כהן אמר: "זה אולי התיקו הכי מתוק שהיה לי בקריירה. זו סיטואציה מאוד לא פשוטה, שאתה יודע שאתה תלוי בעצמך, אבל משחק מול קבוצה מצוינת שמגיעה משוחררת, ואתה עם חצי אוזן מה קורה בעכו. מנטלית זה מאוד קשה, מגיע קרדיט גדול לשחקנים על המאמץ הבלתי רגיל".

כהן הוסיף: "הגעתי לפה כשהפועל חיפה היתה מתחת לקו האדום, המטרה הייתה להישאר בליגה וזה מה שעשינו היום. אי אפשר היה להישאר אדישים למה שקרה במשחק השני, בני יהודה לחצו אותנו והיה חשש לקבל את הגול השני, אבל עכשיו הכל מאחורינו. עברתי הרבה מאוד בכדורגל הישראלי, ואולי זה היה האתגר הכי קשה שעמדתי בו. אני שמח מאוד. מועדון גדול כמו הפועל חיפה צריך להישאר בליגה. אני חתום לעוד עונה וממשיך פה".

יוסי דורה הוסיף: "הקלה מאוד גדולה, המשחק הזה התפתח לא כמו שרצינו. ידענו שיהיה קשה, כי בני יהודה באה משוחררת. בגול שלהם היינו 50 מטר בתוך האדמה, אבל הגול של ארבייטמן הוציא אותנו מהקבר והשאיר אותנו בליגה".

מאמן בני יהודה יוסי מזרחי הודיע בסיום: "אני יודע שאני לא ממשיך בבני יהודה. אמצא את התחנה הבאה שלי, אני לא יודע מה היא".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully