וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שירצקי נפגש עם מוטי איווניר והציע לו לאמן את קרית שמונה

17.5.2016 / 16:40

אחרי שהבטיחו את המקום בליגת העל במחזור האחרון, בעלי הקבוצה הצפונית נועד עם אקס מכבי תל אביב. ההערכה כי איווניר יסכים להצעה של שרצקי, אך גם בנאדו ודראפיץ' מועמדים

one

עירוני קרית שמונה השלימה אמש (שני) את משימת ההישרדות שלה עם תיקו בעכו (1:1) שהשאיר אותה בליגת העל אחרי עונה קשה מאוד למועדון שהתרגל להיות בצמרת. בסיום בקבוצה בעיקר שיחררו לחץ, ומלבד חגיגות בחדר ההלבשה לא נרשמו חגיגות משותפות, כשכל אחד פנה לענייניו לאחר המשחק. "אין מה לחגוג יותר מדי", הסביר אחד השחקנים. "נכון שזה כיף שנשארנו בליגה, אבל בעונה הגרועה הזו שלנו אין משהו שמח. בסופו של דבר רצינו לבוא ולעשות את העבודה, ועכשיו כל אחד בנפרד והמועדון כמועדון יצטרך לעשות חשבון נפש לגבי מה לא עבד העונה".

כעת בקבוצה מקווים שהלקחים אכן יופקו ובעונה הבאה הקבוצה תשוב למאבקי הצמרת, ולכל הפחות לפלייאוף העליון. "זו הייתה עונה לא פשוטה לכל מי שקשור לקבוצה", אמר אור אוסטוינד. "אבל גם ממצב כזה צריך לדעת לצאת, והכי חשוב שהשארנו את המועדון בליגה. לפעמים שנה כזו מחשלת ומחזקת, ובעזרת השם בשנה הבאה יהיה יותר טוב".

ברונו אוסטין אמוטו שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. ברני ארדוב
"גם ממצב כזה צריך לדעת לצאת"/ברני ארדוב

כעת הבעלים איזי שרצקי יעסוק בראש ובראשונה במינוי מאמן, וזאת לאחר שהחליט כבר לפני המשחק מול הפועל כפר סבא לפני שלושה שבועות שהוא לא ישאיר את שלומי דורה בתפקיד, גם אם זה ישאיר את הקבוצה בליגת העל. בשלב זה נראה שבניגוד לשנים עברו שרצקי יביא מאמן מחוץ למערכת, וזאת למרות שלדעת לא מעט שחקנים עוזר המאמן בני בן זקן ראוי לקבל את הקרדיט כמאמן ראשי.

"בני היה זה שהשאיר במסלול את השחקנים שלא הסתדרו עם המאמנים, והוא הצליח גם בנוער", אמר שחקן בקבוצה. למרות זאת, שרצקי מעוניין להביא הפעם מאמן בעל שם. הבעלים רצה מאוד את גיא לוזון או חיים סילבס, אלא שההערכה היא שלוזון לא יגיע,בעוד שאשר אלון מסרב לשחרר את סילבס לקרית שמונה.

בשלב זה שרצקי שומר את הקלפים קרוב אליו, אך על פי שיחות שערך במהלך העונה ובתקופה האחרונה, עושה רושם שלבעלים התלבטות גדולה מאוד, כשחלק מהמועמדים שהוזכרו הם שרון מימר, אריק בנאדו וסלובודן דראפיץ'. לגבי מימר, אם שרצקי יבחר בו הוא יפנה ראשית לסתיו שחם, הבעלים של הפועל כפר סבא, ורק אם יקבל אישור יפנה למימר עצמו. בנאדו עדיין צריך לקבל תשובה מההתאחדות לכדורגל האם הוא ממשיך בנבחרת הצעירה ואם כן, האם הוא רשאי לאמן קבוצה במקביל, ואילו דראפיץ' עדיין ממתין לשמוע מאלי טביב האם ימשיך בבית"ר ירושלים עונה נוספת. שרצקי צפוי לקבל בקרוב החלטה כדי לבנות את סגל השחקנים לעונה הקרובה.

שרצקי נפגש עם מוטי איווניר היום (שלישי) והציע לו לאמן את הקבוצה. הבעלים חיכה להחלטה של גיא לוזון אבל לאחר שהבין שהמאמן לא יחזור לישראל פנה לאיווניר והציע לו לקחת את המושכות. ההערכה היא כי מאמן מכבי תל אביב, שמשמש בשנים האחרונות כפרשן, יסכים לקחת את התפקיד כאשר מחר צפויה להתקבל ההחלטה הסופית.

עוד באותו נושא

הפועל עכו ירדה לליגה הלאומית אחרי 1:1 מול עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
מוטי איווניר, עמיחי שפיגלר. ברני ארדוב
היורש של דורה? איווניר יפסיק לפרשן?/ברני ארדוב

בגזרת הרכש, שרצקי כמובן ימתין לזהות המאמן כדי להחתים שחקנים ולבנות איתו ביחד את רשימת הרכש, אך עושה רושם שבמועדון סימנו כבר שחקנים שעשויים להגיע כחיזוק לעונה הבאה. בין שחקנים אלה נמצאים איציק כהן בלמה של בני סכנין וקשרה של הקבוצה מהפלייאוף העליון, פיראס מוגרבי שמוערכים מאוד על ידי אנשי קרית שמונה. בנוסף, חן דילמוני עשוי לשוב במקומו של דניאל בורחל שצפוי להיות משוחרר מהמועדון. קרית שמונה מחזיקה באופציה לחידוש חוזהו של דילמוני ולאחר החתמת המאמן יוחלט אם להחזיר את השחקן לעונה נוספת במועדון. גם שחר הירש אותו שרצקי מעריך מאוד עשוי להגיע אך לפי גורמים במועדון הצפוני ישנו סיכוי שהפעם, בניגוד לעונה שעברה, שרצקי לא ינסה להביא את החלוץ של מכבי חיפה.

לא מעט מהשחקנים מחזיקים בחוזה גם לעונה הבאה, אך לא מן הנמנע שרבים מהם יקבלו הודעה שהם לא בתוכניות המקצועיות. בגזרת הזרים עושה רושם שלפחות אוסטין אמוטו, ברונו וקאסיו פרננדס צפויים להמשיך, בעוד שרוקאס סטנולביצ'יוס עשוי לעבור בהשאלה, ומעמדו של לואיס גוטיירס עדיין לא ברור. לגוטיירס, שאכזב את שרצקי שבנה עליו מאוד אך הפתיע לטובה כמגן שמאלי במחזורים האחרונים, יש חוזה לעונה נוספת, ובשבוע הבא הוא ייצא לקופה אמריקה שם ישחק במדי נבחרת בוליביה.

בקבוצה יצטרכו להחליט האם להחזיר את מאוריסיו, שהושאל בינואר לאשדוד, או להשאיל אותו פעם נוספת. עומר צלישר שהגיע בינואר יישאר, ובקרית שמונה מתכננים להעניק לו קרדיט גדול. בנוגע לאחמד עאבד, שכפי שפורסם בוואלה! ספורט, השחקן מחזיק בסעיף שחרור בגובה של 700 אלף יורו, כאשר מכבי תל אביב הוזכרה כמועמדת לרכוש אותו, וגם בהפועל תל אביב עלה שמו כמועמד. במקביל, עאבד מנסה לבדוק גם אופציות באירופה, ואם אכן תהיה קבוצה שתשלם את תג המחיר שלו הוא יעזוב הקיץ. גם אופיר מזרחי עשוי לעזוב אם תתקבל עליו הצעה מספקת מבחינתו של שרצקי.

עדכון ראשון: 7:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully