וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: עאבד מחזיק בסעיף שחרור לקראת העונה הבאה

28.10.2015 / 16:40

אם קרית שמונה לא תמכור את עאבד בינואר, הוא יוכל להשתחרר בקיץ לפי סכום שנקבע מראש. פרנקו קאלרו, חלוץ ארגנטינאי שהיה מועמד להפועל עכו, יחל להיבחן. הוגו יושאל אם קאלרו יוחתם

one
איציק עזוז שחקן בני יהודה (שמאל) מול אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יימכר בסוף העונה? עאבד/ברני ארדוב

חלוצה של עירוני קרית שמונה אחמד עאבד יוכל להשתחרר בקיץ לכל קבוצה שירצה תמורת סכום אותו קבע מראש עם איזי שרצקי ונחתם בחוזה החדש של השחקן לפני העונה לשלוש שנים נוספות. עאבד נמצא בכושר מצוין והקבוצות הגדולות לוטשות לעברו עיניים לקראת ינואר, אלא שבינואר סעיף השחרור אינו תקף והשחקן יצטרך אישור של שרצקי שהצהיר בשיחה עם וואלה ספורט בתחילת השבוע שהוא אינו מתכוון לשחרר את השחקן בינואר תמורת שום סכום.

לטענת שחקן בקבוצה הוא הבין מעאבד שסכום השחרור עומד על כ- 700 אלף יורו, אלא ששרצקי טוען שהסכום הוא מעל מיליון יורו כך שיהיה מעניין לראות בסוף העונה של מי הגרסה המדויקת והאם עאבד אכן יישאר בקבוצה הצפונית.

פרנקו קאלרו שחקן הפועל עכו. באדיבות המצולמים
ירשים? קאלרו/באדיבות המצולמים

בתוך כך, החלוץ הארגנטינאי פרנקו קאלרו, שהיה מועמד להפועל עכו אך לבסוף עזב אותה, יחל להיבחן היום (רביעי) בעירוני קרית שמונה. קאלרו טרם התאמן עם קרית שמונה, אך ייטול היום (רביעי, 20:15, 5+ לייב) חלק במשחק נגד מכבי חיפה בגביע הטוטו שיהיה לפרוטוקול בלבד.

לוואלה ספורט נודע שאם קאלרו ירשים את הצוות המקצועי בראשות סלאח חסארמה, הזר הצעיר אוגו אזוצ'וקוו יושאל כדי לפנות מקום לזר, כשמספר קבוצות בליגה הלאומית מעוניינות לקלוט את השחקן. אזוצ'וקוו חתום על חוזה ארוך טווח בקרית שמונה ובקבוצה מעריכים שהוא יתפתח לשחקן מוביל, אך יסכימו לוותר על שירותיו בהמשך העונה כדי להתחזק בזר שיתרום באופן מיידי.

בקבוצה ינסו להכשיר את דויד מנגה למשחק ביום שבת נגד הפועל עכו. מנגה חש בכאבים ולא מתאמן באופן סדיר השבוע, כשהיום הוא יערוך אימון מיוחד עם מספר שחקנים נוספים, ובקבוצה מקווים שהוא יוכל להיות בסגל כבר בשבת.

חסארמה לא שוחח אתמול עם השחקנים או תרגל הרכב, אך ההערכה היא ששחקנים מחליפים רבים יקבלו דקות משחק כדי לאפשר לשחקני ההרכב לנוח. "הדבר היחיד שטוב במשחק הוא שוובה מרצה את עונש ההרחקה במשחק לפרוטוקול ולא במשחק ליגה", אמר שחקן בקבוצה. "מדובר במשחק שלא משפיע, הוא די תקוע לכולם. נקווה שמזג האוויר לא יגרום לדחייה של המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully