וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן שירר: "חלפו הימים בהם ויין רוני הוא החלוץ מספר 1 שלנו"

מלך שערי נבחרת אנגליה בכל הזמנים ניתח את הסגל של הודג'סון ליורו: "ורדי וקיין צריכים לפתוח בחוד, לרוני עדיין יהיה מה להציע. עקב האכילס שלנו הוא בהגנה, לדרינקווטר מגיע מקום"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מנצ'סטר יונייטד לווסטהאם

יממה לאחר שסגל נבחרת אנגליה פורסם, בממלכה מנסים לנתח את הבחירות של רוי הודג'סון, וסיכויי שחקניו ללכת רחוק באליפות אירופה המתקרבת. מי שנדרש לנושא הוא מלך שערי נבחרת שלושת האריות בכל הזמנים, אלן שירר.

חלוץ העבר האגדי נשאל על מעמדו של ויין רוני, והשיב: "תמיד יהיה מקום לקפטן, וטוב שכך, אבל חלפו הימים בהם ויין היה החלוץ מספר אחד. עדיין יש לו הרבה מה להציע. אני חושב שלהארי קיין וג'יימי ורדי מגיע לקבל את ההזדמנות בחוד, אבל לוויין עדיין יהיה תפקיד, בין אם בקישור או כמספר 10".

נקודת החולשה, על פי שירר, היא ההגנה: "זו הדאגה העיקרית שלי. אני בוטח בהתקפה שלנו ובקישור, אבל עקב האכילס הוא הגנתי, בטח ובטח במרכז ההגנה, שם יש לנו בעיות כבר כמה שנים. אנחנו לא מצליחים לפתור את זה".

על הזימון המפתיע ביותר של הודג'סון, ילד הפלא מרכוס רשפורד, אמר שירר: "הוא היה אחד מנקודות האור של מנצ'סטר יונייטד העונה. סביר להניח שהוא לא היה מקבל את הצ'אנס שלו אם כמה שחקנים לא היו נפצעים, אבל הוא עדיין לקח אותו. הוא מלא אנרגיה, הבקיע שערים ונראה שיש לו עתיד מזהיר. זו תהיה חוויה נהדרת עבורו, אפילו אם רוי לא ייקח אותו לצרפת".

לבסוף, נדרש חלוץ העבר גם למרכז הקישור של נבחרת אנגליה: "אופתע אם רוי ייקח גם את דני דרינקווטר, גם את ג'ורדן הנדרסון וגם את ג'ק ווילשר. זה יהיה הימור גדול, בעיקר בהתחשב בכושר של הנדרסון ו-ווילשר. ג'ק פתח רק במשחק אחד, ודרינקווטר היה נפלא כל העונה. מגיע לו מקום בסגל".

שחקן ניוקאסל בעבר אלן שירר. GettyImages
עושה סדר. שירר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully