וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: ברצלונה פנתה לדיוויד בלאט, גם דרושפאקה בתמונה

ב"אל מונדו דפורטיבו" נכתב כי הקטאלנים צפויים להחליף את צ'אבי פסקוואל, שמאמן אותם מאז 2008 והישראלי שלא מוצא קבוצה ב-NBA הוא אחד המועמדים המובילים. הניקס ראיינו את הורנאסק

עריכת וידאו: מרום שפיצר

האם דיוויד בלאט, שלא מצליח נכון להיום למצוא לעצמו קבוצה חדשה ב-NBA למרות שלא מעט משרות אימון התפנו בליגה בתקופה האחרונה, נמצא בדרכו בחזרה לאירופה?

ב"אל מונדו דפורטיבו" דווח הערב (שני) כי ברצלונה, שהודחה מהיורוליג בשלב ההצלבה לאחר הפסד 3:2 בסדרה מול לוקומוטיב קובאן ונמצאת כרגע עם במאבק עם ריאל מדריד ועם ולנסיה על המקום הראשון בתום העונה הסדירה בספרד, מעוניינת מאוד בבלאט כמאמנה לעונה הבאה במקומו של צ'אבי פסקוואל, שמאמן את המועדון מאז 2008.

על פי הדיווח, הקטאלנים כבר יצרו קשר עם בלאט על מנת לברר את עמדתו לגבי חזרה אפשרית לאירופה. אפשרות נוספת עבור בלאט, שהוזכרה באתר "יורוהופס", היא דרושפאקה הטורקית, שהגיעה העונה לטופ 16 של היורוליג לאחר שהדיחה את מכבי תל אביב בשלב המוקדם בסיומו של אותו משחק משונה בטורקיה.

ובינתיים, בניו יורק, בארצות הברית מפרסמים הערב שהניקס ראיינו לתפקיד המאמן הראשי גם את ג'ף הורנאסק. המאמן שפוטר העונה מפיניקס הוא השלישי שמתראיין אצל הקבוצה מהתפוח הגדול אחרי בלאט ופרנק ווגל, כשגם השיחות עם קורט ראמביס נמשכות. הורנאסק הוזכר כמועמד למספר קבוצות אחרות, וב-ESPN טוענים שגם גולדן סטייט מחזרת אחריו בתקווה שייכנס לנעליו של לוק וולטון כעוזרו של סטיב קר.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד. AP
בקרוב שוב באירופה? בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully