וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש חשש במיאמי שכריס בוש לא יורשה לחזור ולשחק כדורסל"

הפורוורד שסבל מקריש דם זקוק לאישור רופאים כדי לשוב לפרקט, ההיט מתחילים להכין את עצמם לאפשרות שסיים את הקריירה: "הוא רוצה לחזור, אבל מיאמי צריכה להכין את עצמה לגרוע ביותר"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ההפסד לטורונטו אתמול בלילה (בין ראשון לשני) חיסל את העונה של מיאמי וכעת להיט לא נותר אלא להביט אל עבר העתיד, כשאחת ההחלטות הגדולות ביותר שיצטרכו לקבל במועדון קשורה במצבו הרפואי של כריס בוש. היום פורסמה ב-ESPN כתבה נרחבת בנושא, ובה צוין, בין היתר, כי קיימת אפשרות ובה הפורוורד המצוין שסבל מקריש דם במהלך העונה שעברה לא ישוב לשחק עוד כדורסל מקצועני.

"מעכשיו ועד הסתיו, בוש וההיט יצטרכו להגיע להחלטה בנוגע לעתידו", כתב בריאן ווינדהורסט. "ייתכן ויהיה נתק בעייתי וקשה בין הלב והראש. יש חשש בקרב המועדון לפיו מצבו של בוש לא ימנע ממנו לקבל אישור לשחק מהרופאים... זה מאלץ את כולם להתמודד עם האפשרות שבוש בסופו של דבר ייאלץ לבצע פרישה רפואית".

בפברואר 2015 התגלה בריאתו של בוש קרים דם בפעם הראשונה, וגרם לו לגמור את העונה מוקדם מהצפוי. את העונה הנוכחית דווקא הצליח לפתוח, ואפילו להיראות טוב ב-53 משחקים (19.2 נקודות, 8.5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק) אך בפברואר, שוב סביב סוף שבוע האולסטאר, דווח כי התגלה קריש דם נוסף - הפעם ברגלו, שגרם לו לסיים גם את 2015/2016 בטרם עת.

אל תוך מערכת היחסים החמה בין בוש והמועדון וההשלכות המקצועיות של אפשרות שיחזור או יפרוש צריך להכניס גם השלכות כלכליות. קיימת סיטואציה ובה, בפברואר 2017 (שנה בדיוק מאז חוות הדעת הראשונית), רופא מטעם הליגה יקבע שהפורוורד לא כשיר לשוב לפרקט. במקרה כזה, חוזהו - 75 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות - יפוג בין רגע מתקרת השכר (אם כי הוא ימשיך לקבל משכורת). "זה מצב נורא להיות בו, אבל מיאמי תצטרך לחקור את הסיטואציה במהלך הקיץ", כתב ווינדהורסט.

"בוש רוצה לחזור לשחק, זה ברור. ההיט ישמחו אם יחזור, זה ברור. כרגע העמדה של מיאמי היא להגן עליו, גם רפואית וגם פומבית, אבל הנה המציאות: שתי עונות של ההיט נהרסו בגלל מצבו הבריאותי של בוש. השורה התחתונה היא שבעוד ההיט מקווים לטוב ביותר, הם מכינים את עצמם לגרוע ביותר. זה חלק מהג'וב".

שחקן מיאמי היט כריס בוש. GettyImages
כולם במצב המתנה. כריס בוש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully