וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ביברס נאתכו בישל וקרוב לאליפות ראשונה, מונס דאבור שוב כבש

הקשר שיחק 65 דקות והכין את השני ב-0:2 הביתי של צסק"א מוסקבה על קרסנודאר. יוכל לחגוג אליפות מול האקסית רובין קאזאן. דאבור הגיע ל-19 שערי ליגה, גראסהופרס הפסידה 2:1 לוואדוז

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
יחגוג אליפות במגרש של קבוצתו לשעבר? ביברס נאתכו/GettyImages

ביברס נאתכו קרוב מאוד לאליפות ראשונה בקריירה. הקשר פתח הערב (שני) בהרכב צסק"א מוסקבה וגם בישל את השער השני ב-0:2 הביתי על קרסנודאר, עם כדור ארוך נהדר לחברו רומן ירומנקו בדקה ה-47, אחרי שער מוקדם של אחמד מוסא בדקה ה-17.

נאתכו הוחלף בדקה ה-65 כאשר צסק"א הייתה אלופה תיאורטית, בעקבות התיקו של רוסטוב במקביל מול אורל, אבל סגנית המוליכה ניצחה לבסוף 0:1 והשאירה את הפער על שתי הנקודות. במחזור הסיום תתארח צסק"א בשבת אצל רובין קאזאן, האקסית של נאתכו, בזמן שרוסטוב תתארח אצל טרק גרוזני. אם צסק"א תסיים בתיקו ורוסטוב תנצח, יהיה שוויון נקודות ורוסטוב תהיה אלופה, בזכות יתרון במפגשים הישירים.

מונס דאבור, שביום שישי האחרון חתם רשמית ברד בול זלצבורג לחמש שנים, עורך את משחקי הפרידה שלו מגראסהופרס והערב (שני) כבש את שערו ה-19 העונה בליגה השוויצרית. דאבור (90 דקות) הגדיל את יתרונו בדרך לתואר מלך השערים בעזרת פנדל בדקה ה-20, אך זה הספיק רק לשוויון זמני בהפסד 2:1 לוואדוז במחזור ה-34. בכל מקרה, דאבור ממשיך לשפר את שיא השערים של כדורגלן ישראלי בחו"ל לעונה אחת, וינסה להגיע לרף ה-20 בשני המחזורים האחרונים.

בעקבות ההפסד הזה וה-0:4 המוחץ שהשיגה במקביל לוצרן על האלופה באזל, גראסהופרס ירדה למקום הרביעי בטבלה. זה עדיין יספיק לה לכרטיס לליגה האירופית (סיבוב המוקדמות השני) אך גם סיון החמישית נושפת בעורפה ועשויה להדיח אותה בשני המחזורים הבאים. גראסהופרס תארח את תון ביום ראשון הקרוב, במה שיהיה משחק הפרידה של דאבור מהקהל בציריך, וברביעי הבא תסיים את העונה אצל באזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully