וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור המשעשע מאחורי החתמתו של הרכש הגרוע בתולדות ארסנל

ריי פארלור, שחקן העבר של התותחנים, פרסם אוטוביוגרפיה בה סיפר איך הלצה על חשבונו של הבלם מרטין קיאון הביאה להחתמתו לארבע שנים של איגורס סטפנובס: "הוא מסר גרוע ואנחנו מחאנו כפיים"

אימג'בנק GettyImages

ריי פארלור, שחקן העבר הנהדר של ארסנל, פרסם היום (שני) קטע משעשע ביותר מתוך האוטוביוגרפיה שלו, בו הוא מגולל את סיפר החתמתו של הבלם הלטבי איגורס סטפנובס, שנחשב לאחד הרכשים החלשים והכושלים בתולדות התותחנים.

פארלור, היום בן 43, שיחק בקבוצה מ-1992 עד 2004 וזכה איתה בשלוש אליפויות (האחרונות בהן זכתה) ובארבעה גביעים, ב-339 הופעות במדיה. הסיפור אודות סטפנובס התרחש בקיץ 2000.

"לאחד האימונים בקדם העונה הופיע שחקן למבחנים", כתב פארלור בספרו, "הוא היה בלם ומייד ראינו שהוא לא ברמה, אך בגלל שמרטין קיאון תמיד פחד שמישהו ייקח את מקומו, החלטנו להתלוצץ על חשבונו. כמה מאיתנו ישבנו על הספסל וצפינו בסטפנובס משחק. הרענו לו על כל מסירה רק כי ידענו שזה יעצבן את קיאון. דניס ברקאמפ כל הזמן צרח: 'נגיחה גדולה, תאקל ענק'. אפילו כשהוא מסר גרוע והכדור רק במקרה הגיע לשחקן שלנו, כולנו נעמדנו ומחאנו כפיים".

"מרטין לא היה מרוצה", המשיך, "הוא אמר שסטפנובס לא כזה טוב והתחיל להצביע על מהלכים לא טובים שלו. באותו ערב הלכנו לאכול וצחקנו על מה שהיה. כולנו ידוע שאיגורס לא מתאים. חזרנו למתחם האימונים שבוע לאחר מכן וציפתה לנו הפתעה. איגורס ישב שם וסיפר שהקבוצה החתימה אותו לארבע שנים. מדהים. ארסן (ונגר) לא ידע מה עשינו, הוא רק שמע אותנו משבחים אותו. כנראה שלהביא אותו במיליון ליש"ט נראה כמו מציאה, זה היה כמו לקחת את אח שלי לאימון".

שחקן העבר של ארסנל איגורס סטפנובס. GettyImages
חתם רק בגלל הלצה. סטפנובס בהופעה נדירה במדי ארסנל/GettyImages

סופה של ההלצה הזו לא היה טוב עבור אף אחד מהצדדים. "מצאנו את עצמנו מתמודדים עם מכת פציעות אדירה בהגנה בדיוק לפני משחק באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד", סיפר פארלור, "דווייט יורק הרג אותנו. ברצינות, זה היה מביך. במחצית פיגרנו 5:1 ובירידה לחדרי ההלבשה יורק שאל אותי מאיפה הבאנו את הבלם הזה, אמרתי לו שזה סיפור ארוך".

"בסוף נגמר 6:1, ישבנו בחדר ההלבשה וחטפנו צעקות וקללות מוונגר, שבדרך כלל לא מתנהג ככה. רציתי לצחוק אך נלחמתי בעצמי. זו הייתה הפעם היחידה בשמונה שנים ששיחקתי תחת ונגר שהוא השתגע במחצית, הוא בדרך כלל מנסה להישאר רגוע. איגורס המסכן כבר בקושי שיחק לאחר מכן".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן העבר של ארסנל ריי פארלור. GettyImages
"רציתי לצחוק אך נלחמתי בעצמי". פארלור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully