וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק ראשון לעונה הבאה? ברצלונה הגישה הצעה על מאוריסיו למוס

לאס פלמאס דחתה את ההצעה בסך ארבעה מיליון יורו על הבלם האורוגוואי שחתם רק לאחרונה על חוזה עד 2021 בקבוצה, אך על פי הדיווחים בספרד קבוצתו של לואיס אנריקה לא מתכוונת לוותר

AP

בווידאו: חגיגות האליפות של ברצלונה

אחרי האליפות השנייה ברציפות ולפני גמר גביע המלך, ברצלונה חושבת כבר על העונה הבאה. בספרד מדווחים היום (שני) כי הקבוצה הגישה ללאס פלמאס הצעה רשמית על סך ארבעה מיליון יורו בעבור בלמה מאוריסיו למוס. האורוגוואי בן ה-20 הגיע העונה לקבוצה מהאיים הקנאריים בהשאלה מרובין קאזאן הרוסית ובעקבות יכולתו המצוינת במהלך העונה, אותה סיימה הקבוצה במקום ה-12, מימשה את האופציה לרכישתו תמורת שני מיליון יורו.

בארסה, כאמור, מוכנה לשלם ללאס פלמאס כפול ממה שהשקיעה רק לאחרונה על הספסל, כאשר על פי הדיווחים סכום ההעברה עשוי לטפס עד כ-12 מיליון יורו בכפוף לתנאים עתידיים מסוימים. למרות זאת, הצעתם של הקטלאנים נדחתה על ידי לאס פלמאס, שלא מתכוונת לוותר כל כך בקלות ומהירות על השחקן המבטיח אותו החתימה על חוזה עד שנת 2021.

בסביבתו של השחקן, שהוזכר כמועמד גם לקבוצות נוספות ברחבי היבשת, אומרים כי הוא ישמח להיכנס למשא ומתן מול האלופה הטרייה, אך כי הוא מכבד את לאס פלמאס ומרגיש מחוייב כלפי הקבוצה שסמכה עליו כאשר אף אחד עוד לא הכיר אותו.

למרות שהצעתה נדחתה, קבוצתו של לואיס אנריקה צפויה להעלות את הסכום ולהמשיך להיאבק על שירותיו של למוס על מנת שיחזק את חוליית ההגנה שלה. אגב, סעיף השחרור של הבלם שהופיע 23 פעמים במדי נבחרת אורוגוואי הצעירה עומד על 30 מיליון יורו.

שחקן לאס פלמאס מאוריסיו למוס. GettyImages
בקרוב ישתפו פעולה? למוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully