וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאונס נבחר פה אחד לרוקי העונה, מקמילן מונה למאמן אינדיאנה

כצפוי, הרוקי הפנטסטי של מינסוטה השאיר אבק למתחרים לאחר שהעמיד ממוצעים של 18.3 נקודות ו-10.5 ריבאונדים. פורזינגיס שני, יוקיץ' שלישי. מי ששימש כעוזרו של ווגל נכנס לנעליו

עריכת וידאו: מרום שפיצר

קרל אנתוני טאונס, הכוכב הצעיר של מינסוטה טימברוולבס, זכה הערב (שני) כצפוי בתואר רוקי העונה ב-NBA לאחר שנבחר פה אחד על ידי כל הבוחרים.

טאונס קיבל בסך הכול 130 בחירות למקום הראשון (מתוך 130 אפשריות), מה שהקנה לו 650 נקודות. את המקום השני כבש כריסטפס פורזינגיס, הרוקי הסנסציוני שהצית את ניו יורק. הלטבי קיבל 117 בחירות למקום השני ועוד 12 למקום השלישי ובסך הכול, 363 קולות.

את הרשימה השלימו ניקולה יוקיץ' מדנבר, שסיים במקום השלישי עם 59 נקודות (7 בחירות למקום שני, 38 לשלישי), דווין בוקר מפיניקס (49 נקודות, 3 בחירות למקום שני, 40 לשלישי), ג'אליל אוקפור מפילדלפיה (34 נקודות, 3 בחירות למקום שני, 25 לשלישי), ג'סטיס ווינסלו ממיאמי (7 נקודות, כולן על מקום שלישי), עמנואל מודיי מדנבר (4 נקודות), מיילס טרנר מאינדיאנה (3 נקודות) ודיאנג'לו ראסל מהלייקרס (נקודה אחת).

הבחירה פה אחד מטאונס מצטרפת לזו בסטפן קרי, שזכה ב-MVP בשבוע שעבר. מינסוטה הפכה לקבוצה הראשונה מאז בפאלו בשנות ה-70' ששני שחקנים שלה נבחרים בזה אחר זה לרוקי העונה, לאחר שבשנה שעברה עשה זאת אנדרו וויגינס, גם הוא הבחירה מספר 1 בדראפט, שהגיע בטרייד מקליבלנד תמורת קווין לאב. טאונס היה פנטסטי העונה עם 18.3 נקודות ו-10.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

* אינדיאנה הודיעה הערב רשמית על מינויו של נייט מקמילן כמחליפו של פרנק ווגל, לאחר ששימש בשלוש השנים האחרונות כעוזר מאמן במועדון. "אני לחלוטין מאמין שנייט הוא המאמן הנכון עבורנו כרגע", אמר לארי בירד. "כששמעתי שהוא מעוניין יצרתי קשר איתו, נפגשתי איתו ובמהלך השיחה איתו הייתי בטוח לגמרי שהוא האיש הנכון להצעיד את המועדון לאן שאנחנו רוצים ללכת".

קארל אנתוני טאונס שחקן מינסוטה. AP
כוח עולה בליגה. טאונס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully