וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 1:1 ביתי לברייטון מול שפילד וונסדיי, שעלתה לגמר הפלייאוף

קבוצתם של בירם כיאל (90 דקות) ותומר חמד (לא שיחק בשל פציעה) אירחה את הגומלין בחצי גמר הפלייאוף אחרי הפסד 2:0 במשחק הראשון ועלתה ליתרון משערו של דאנק (19), אך וואלאס השווה (28) והאורחת רחוקה משחק אחד, כנראה מול האל סיטי, מהפרמיירליג

ברייטון סיימה הערב (שני) ב-1:1 ביתי מול שפילד וונסדיי בגומלין חצי גמר פלייאוף העלייה מהצ'מפיונשיפ לפרמיירליג והודחה עם 3:1 בסיכום שני המשחקים. קבוצתו של כריס יוטון, עם בירם כיאל בהרכב אך ללא תומר חמד שנפצע במשחק הראשון, פתחה חזק מאוד ויצרה הזדמנויות רבות, עד שבסופו של דבר הבלם לואיס דאנק כבש את השער המיוחל עבורה (19). גם לאחר השער היא המשיכה לתקוף בניסיון לאזן את התוצאה כבר במחצית הראשונה, אך דווקא אז שפילד חזרה משער של רוס וואלאס (28), לאחר ספק עבירה על דאנק ברחבה.

כיאל וחבריו לא נשברו מהשוויון וחזרו לתקוף על מנת לפחות לגרור את המשחק להארכה (לשערי חוץ במסגרת הזו אין משמעות). עד לתום המחצית הראשונה היו לברייטון עוד מספר הזדמנויות, אך היא לא הצליחה למצוא את הרשת. במחצית השנייה היא נרגעה מעט, אם כי המשיכה להיות מעט יותר מסוכנת, התוצאה נותרה בעינה והיא נשארה מאוכזבת ועם המחמאות בלבד אחרי עונה נהדרת. הפתעת הצ'מפיונשיפ הייתה יכולה לעלות ליגה כבר במחזור הסיום של העונה, אך כשלה מול מידלסבורו, וכעת גם שפילד גברה עליה והשאירה אותה מאחור. מבחינה אישית, כיאל וחמד עברו עונה מצויינת במהלכה החלוץ כבש 17 שערים וסיים כמלך שערי הקבוצה, בעוד הקשר זכה בפרס שחקן העונה של האוהדים.

שפילד וונסדיי תפגוש כנראה בגמר הפלייאוף את האל סיטי, שגברה על דרבי קאונטי 0:3 במשחק החוץ ותארח מחר את הגומלין, בוומבלי למשחק ששווה כ-200 מיליון ליש"ט ועלייה לפרמיירליג, שם לא הייתה מאז עונת 1999/00. מאז הקבוצה אף שיחקה שלוש עונות בליגה השלישית באנגליה.

שחקן ברייטון בירם כיאל. רויטרס
לא הפעם. כיאל וברייטון/רויטרס

מהלך המשחק:

דקה 3: מצב טוב ראשון למארחת. כדור קרן הביא לערבוביה ברחבה במהלכה גם ג'יימס ווילסון וגם אנתוני קנוקר הגיעו למצבי בעיטות טובים, אך הגנת שפילד הצליחה להדוף את הסכנה.

דקה 10: כמה זה היה קרוב. קנוקר סובב כדור חופשי נפלא מכ-20 מטר לקורה.

דקה 14: קנוקר קיבל הזדמנות נוספת ממצב דומה לאחר שכיאל הוכשל, הפעם הוא הלך על כדור שטוח מתחת לחומה, ווסטווד הגיב היטב והדף.

דקה 17: קנוקר ממשיך להתקרב. הפעם הוא נגח מחוץ למסגרת ממצב קורץ מתוך הרחבה.

דקה 19, שער! הנה זה בא. קנוקר הרים כדור חופשי מהאגף, לואיס דאנק המתין ליד הקורה הרחוקה ודחק את הכדור פנימה, 0:1 לברייטון.

שחקן ברייטון לואיס דאנק כובש. רויטרס
בהתחלה זה נראה אופטימי עבור ברייטון/רויטרס

דקה 28: רוס וואלאס הרים מאגף ימין, הכדור קפץ על הדשא וחדר פנימה, 1:1.

דקה 36: ייז'י סקלאק היה קרוב להחזיר את ברייטון ליתרון, אך הבעיטה החופשית שלו עלתה מעט מעל המשקוף.

דקה 45+4: שפילד כמעט סגרה עניין, אך גארי הופר נגח ממצב נוח לא מספיק טוב.

שחקן שפילד וונסדיי רוס וואלאס חוגג. רויטרס
וואלאס חוגג את השוויון/רויטרס

דקה 50: בארי בנאן שחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, סטוקדייל הדף לא מספיק טוב, אך הגנת ברייטון הצליחה להרחיק.

דקה 57: בירם כיאל ניצל מהרחקה. הקשר קיבל כרטיס צהוב רק לפני כדקה וביצע עבירה שהייתה יכול לזכות אותו בצהוב נוסף. השופט רוג'ר איסט הסתפק בהרצאה הפעם.

דקה 85: ג'יימס ווילסון קיבל כדור על סף הרחבה ושחרר בעיטה אך הכדור עלה מעל המשקוף.

דקה 90+4: דאנק קיבל כדור לבד ברחבה, אך ווסטווד מנע ממנו צמד.

דקה 90+6: זהו. שפילד בגמר הפלייאוף, ברייטון תבלה עוד עונה בצ'מפיונשיפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully