וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה החלה לחקור את החשדות להטיית משחקים בליגה הלאומית

16.5.2016 / 15:33

אחרי הפנייה של איל ברקוביץ' למנהלת הליגה, המנכ"ל אורן חסון הגיש תלונה במפלג ההונאה, שכבר חקר ותשאל מספר גורמים השייכים לקבוצות הלאומית, וככל הנראה גם את ברקוביץ' עצמו

יוסי ציפקיס

בווידאו: הפועל אשקלון חוגגת עלייה לליגת העל

מפלג ההונאה של המשטרה החל בחקירת החשדות להטיית תוצאות משחקים בליגה הלאומית. מי שהציף את הנושא הוא בעלי הפועל ראשון לציון אייל ברקוביץ' שפנה למנהלת הליגה והתלונן כי אנשים בקבוצתו קיבלו פניות להפסיד בכוונה את המשחק שלהם מול מכבי יבנה. במנהלת הליגה ביקשו אז מברקוביץ' להגיש תלונה במשטרה כדי שזו תפתח בחקירה, אבל הוא סירב.

ברקוביץ' למנהלת: שחקני ראשל"צ קיבלו מיבנה פנייה להפסיד

איל ברקוביץ' בעלים הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
הפנייה שלו למנהלת עשתה את שלה. ברקוביץ'/ברני ארדוב

בעקבות הדברים פנה מנכ"ל המנהלת אורן חסון לקבלת ייעוץ משפטי ולאחר שהבין כי הוא יכול להגיש תלונה במשטרה בעצמו, נסע חסון לפני שבוע ליבנה והגיש תלונה במפלג ההונאה. גורמים במנהלת סיפרו היום כי חסון מסר עדות במשטרה במשך למעלה משלוש שעות וכי הדברים זכו להתייחסות מאוד רצינית.

בעקבות התלונה, החלו במפלג ההונאה לחקור את החשדות ועל פי הידוע בימים האחרונים נחקרו ותושאלו כבר מספר גורמים השייכים לקבוצות הליגה הלאומית ובתוכם ככל הנראה גם ברקוביץ' עצמו.

במנהלת סיפרו היום כי הם מקווים שהחקירות יזימו את העננה הכבדה שהתיישבה באחרונה מעל הליגה הלאומית ובכל מקרה הוסיפו כי מעורבות המשטרה בעניין יכולה לסייע בהרתעת גורמים מסויימים שמנסים להטות משחקים בליגה השנייה שהפכה באחרונה הרבה יותר מסוקרת בעקבות השידורים הישירים בערוץ הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully