וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה דורשים: חקירה בהולה על "הפיאסקו באולד טראפורד"

מבוכה גדולה באנגליה בעקבות דחיית המשחק של מנצ'סטר יונייטד בעקבות חפץ דמה בשירותים. מפקד משטרת מנצ'סטר: "לברר איך ולמה זה קרה, ומי אחראי". יונייטד תחזיר את הכסף לבעלי הכרטיסים. העלות: 3 מיליון ליש"ט

מבוכה גדולה באנגליה בעקבות ביטול המשחק אמש (ראשון) בין מנצ'סטר בפרמיירליג בין מנצ'סטר יונייטד לבורנמות'. כזכור, לפני פתיחת המשחק נמצא חפץ חשוד באחד מתאי השירותים באצטדיון אולד טראפורד, חפץ שכלל מכשיר סלולארי וחוטי חשמל מבצבצים. החפץ נוטרל בפיצוץ מבוקר, ולאחר מכן המשטרה הודיעה כי מדובר בחפץ דמה, שהושאר בטעות על ידי חברה פרטית.

מפקד המשטרה במנצ'סטר טוני לויד קרא לפתוח בוועידת "חקירה בהולה" שתבדוק את "הפיאסקו". המשחק נדחה ליום שלישי ב-20:00 שעה מקומית, אבל באנגליה מובכים מההתנהלות ומחוסר התיאום, לאור העובדה שהחפץ הושאר בתא השירותים באצטדיון בטעות, לאחר שנשכח במקום בתום תרגיל שנערך באצטדיון.

אצטדיון אולד טראפורד, מנצ'סטר יונייטד, מפונה בגלל חשש לפצצה. GettyImages
אצטדיון אולד טראפורד, מנצ'סטר יונייטד, מפונה בגלל חשש לפצצה/GettyImages

לויד אמר שהמצב הוא "בלתי מתקבל על הדעת", ודרש חקירה שתבדוק "איך זה קרה, למה זה קרה, ומי האחראי". הוא ציין ש"הפיאסקו גרם לאי נוחות ל-75 אלף צופים שהגיעו מרחוק על מנת לצפות במשחק, גרם לבזבוז זמן של אלפי שוטרים ואני ביטחון, והציב כמות גדולה של אנשים בסכנה".

כוחות האבטחה פיקחו על האוהדים שנהרו אל מחוץ לאצטדיון. אזעקה נשמעה בשעה 16:40 באזור האצטדיון והשחקנים שהתחממו על כר הדשא נטשו את המגרש. החפץ החשוד עצמו נמצא ביציע הצפון-מערבי של האצטדיון. יונייטד הודיעה שתחזיר את הכסף לכל בעלי הכרטיסים, ותאפשר לאוהדים משתי הקבוצות להיכנס בחינם למשחק הדחוי. בעלי המינויים יקבלו החזר כספי יחסי. זה צפוי לעלות לקופת הקבוצה 3 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully