וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית גת חגגו השארות, דילייני: "כיף להוכיח שכולם טועים"

16.5.2016 / 13:06

במועדון מהדרום חגגו עם הקהל את ההשארות בליגת העל. היו"ר תומר יאמין: "מתרגש מהמעמד". מסתמן כי נתי כהן יקבל קרדיט לעונה נוספת, ייתכן שגם קילינגסוורת' וטישמן. טפירו עדיין מתלבט האם לפרוש

one

אחרי עונה מתישה, מרובת פציעות וכשמעט מאוד אנשים נותנים להם סיכוי לשרוד, הצליחה מכבי קרית גת להשאר בליגת העל אמש (ראשון) למרות שהפסידה בתום משחק דרמטי 85:82 למכבי ראשון לציון. הקבוצה של נתי כהן הפגינה אופי מרשים כשחזרה מפיגור בן 20 נקודות במהלך המחצית השנייה עד ליתרון, אבל בהארכה כבר לא יכלו לכתומים, כשהם בעצמם כבר ידעו שההבטיחו את מקומם בליגה. בסיום חגגו שחקני קרית גת עם ההצגה של הקהל שלהם, שלראשונה העונה הגיע בהמוניו לתמוך בשחקנים.

"אני די מאושר, יותר מאושר בשביל האוהדים והעיר, הם באו לכאן ועשו הכל כדי לתמוך בנו", אמר בסיום המשחק באושר פול דילייני, השחקן המצטיין של הקבוצה העונה, "היו אוהדים שבאו איתנו לכל משחק, ומגיע להם ולעיר. ברור שרצינו להשאר בליגה, כולם היו בטוחים שנרד ליגה, וזה כיף להוכיח שכולם טועים. אני ארצה לשחק איפה שיאהבו אותי".

נתי כהן מאמן מכבי קרית גת חוגג. יוסי ציפקיס
נשאר ברגע האחרון. נתי כהן/יוסי ציפקיס

מי שהיה מאחורי הקלעים לאורך כל העונה הוא היושב ראש תומר יאמין, מהדמויות היותר אלמוניות בליגה, שנשמע אמש נרגש, "עונה מאוד קשה, אי אפשר לתאר אותה, עברנו פציעות וחילופים של כמעט כל הזרים, עבדנו מאחורי הקלעים כדי שהקבוצה תישאר בליגה ממש ימים ולילות. נשארנו בליגה עם אמונה בקב"ה. מאוד מתרגש מהמעמד הזה, קבוצה עם תקציב לא גדול, ואנשים נותנים את הלב, אני רוצה לומר תודה לכל השחקנים, לצוות ולנתי שהאמנו בו מתחילת העונה, וסמכנו עליו והוא הביא אותנו לחוף מבטחים".

בקרית גת יתכנסו כבר היום כדי לדון בתוכניות לקראת העונה הקרובה, כשאחת ההחלטות שתצטרך להתקבל היא המשך דרכו של נתי כהן, שכרגע נראה כי ימשיך. המאמן זוכה להרבה קרדיט על התפקוד שלו במסע המלחיץ, והוא צפוי לקבל את הקרדיט. "ננשום אוויר ואחרי הלילה אחרי שנתארגן על עצמנו נתחיל לעבוד על העונה הבאה, אין הרבה זמן, נכנס את חברי ההנהלה ונתחיל לראות לאן הקבוצה צועדת לכיוון שנה הבאה", סיכם יאמין. בין שמות השחקנים שעשויים להמשיך לעונה נוספת נמצא הגארד נמרוד טישמן והסנטר מרקו קילינגסוורת' שהגיע במהלך העונה.

אחת השאלות הגדולות תהיה המשך דרכו של מאיר טפירו בכדורסל בכלל. בימים האחרונים נשמע שחקן העשור הקודם של הכדורסל הישראלי כמתלבט לגבי עתידו. טפירו חגג לאחרונה 41, ואם יקבל הצעה מליגת העל, ישקול אותה בחיוב, אך אם בשבועות הקרובים לא תיפול בחיקו הצעה, הוא צפוי לפרוש.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאיר טפירו מכבי קרית גת חוגג. יוסי ציפקיס
עדיין מתלבט אם לפרוש. מאיר טפירו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully