וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: הוגו לופס לא ימשיך, סמי אליקים האריך חוזה

16.5.2016 / 11:36

הירוקים ממשיכים בהכנות לעונה הבאה, הקשר יעזוב, החלטה לגבי שאר הזרים תתקבל בתקופה הקרובה. בקבוצה רוצים שרז כהן יחתום על חוזה חדש, אוהד כהן ימשיך רק אם יובטח לו שיהיה השוער הראשון

צילום מסך

הפועל כפר סבא ממשיכה בהכנות לעונה הבאה. הקשר הוגו לופס לא ימשיך בעונה הבאה. באשר ליתר הזרים, תתקבל החלטה בתקופה הקרובה רק אחרי שייבחנו אופציות אחרות. בקבוצה גם לא יודעים אם מכבי תל אביב תשאיל את מאוויס צ'יבוטה לעונה נוספת. סמי אליקים הוא השחקן הראשון בהפועל כפר סבא שמאריך חוזה לעונה הבאה. בקבוצה ינסו לסגור עוד השבוע עם שחקנים נוספים שמסיימים חוזה וביניהם טל בנש, עמיר נוסבאום, עומר פדידה, רן יצחק ובן כוואז.

רז כהן המחזיק בחוזה לעונה נוספת ייפגש עם הקבוצה כדי לשבת ולדון על חוזה חדש. בכפר סבא מודעים לעונה הטובה שעשה הקשר הצעיר וגם יודעים שיש התעניינות מצד לא מעט קבוצות כולל מכבי תל אביב. בקבוצה רוצים שכהן יחתום על חוזה חדש בו יקבל מן הסתם שדרוג כספי ביחס לחוזה שיש לו לעונה הבאה.

בכל הקשור לגזרת השוער, כפי שכבר פורסם כאן אוהד כהן מעוניין להמשיך לעונה נוספת אבל רק אם יובטח לו שיהיה השוער הראשון. במועדון מתלבטים לגבי זה וההערכה היא שירצו לצרף שוער ישראלי נוסף מהשורה הראשונה כך שכהן לא יוכל לקבל את ההתחייבות שהוא רוצה להיות שוער ראשון.

אוהד כהן שוער הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
עתידו לא ברור. אוהד כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully