וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט אישר: מכבי נתניה נכנסת להקפאת הליכים של 60 ימים

16.5.2016 / 12:40

השופטת אירית נאטוביץ' אישרה את בקשת המועדון וארגון השחקנים, בתקווה שבפרק הזמן הזה יימצא רוכש. המשמעות: נתניה תפתח את העונה הבאה בלאומית במינוס 9 נקודות

צילום וידאו: אבי כהן, עריכת וידאו: מרום שפיצר

אחרי שלל האכזבות והעונה המקצועית הגרועה, מכבי נתניה מתחילה היום (שני) בדרך חדשה שמטרתה להבריא את המועדון. הקבוצה התייצבה היום באמצעות עורכת הדין ליזה חדש בבית המשפט המחוזי בלוד אצל השופטת אירית נאטוביץ' שאישרה את בקשת המועדון וארגון השחקנים להיכנס להקפאת הליכים של 60 ימים. המשמעות של צו שכזה ייתן הגנה לקבוצה במשך 60 ימים מפני נושים ובעלי חוב להם חייבת מכבי נתניה מיליוני שקלים וימנע בתקופה הזו אפשרות של פירוק המועדון.

התהליך יתבצע באמצעות מכרז כאשר המציע את הסכום הגבוה ביותר צפוי לקבל לידיו את המועדון. עורכת הדין חדש העריכה בפני שחקני מכבי נתניה כי יימצא רוכש למועדון בפרק הזה הזה שכן הוא יקבל את הקבוצה ללא חובות וללא התחייבויות ויהיה מחוייב כאמור לתשלום סכום אחד בלבד שיכנס לקופת הנאמן וממנו ישולמו החלקים היחסיים של החובות וההתחייבויות שיש למכבי נתניה.

אולם, יחד עם זאת, מכבי נתניה תספוג סנקציה במסגרת ההתאחדות לכדורגל ותפתח את העונה הבאה בליגה הלאומית במינוס תשע נקודות. הקפאת ההליכים תאפשר כאמור ביטול כל העיקולים שהוטלו על הקבוצה על ידי כל מיני גורמים להם חייבת מכבי נתניה כסף. במצב כזה יוכלו השחקנים והעובדים במועדון לקבל כבר מחר משכורות מאותו סכום של חצי מיליון שקל שתרם איש העסקים אייל סגל שממשיך להתעקש כי הוא לא מעוניין לרכוש את הקבוצה בהמשך מהנאמן, אלא רק מסייע כאוהד.

עורכת הדין ליזה חדש. אבי כהן
ליזה חדש בבית המשפט/אבי כהן

למעט הסכום הזה שסגל הזרים, אמורים להיכנס לקופת הנאמן גם כספים שמעכבת עיריית נתניה זמן רב וכן סכום של 1.3 מיליון שקל מקרן נתניה. בבית המשפט בלוד היום בצהריים יהיו גם נציגי ארגון השחקנים וחטיבת הספורט בהסתדרות החדשה וגם הם יתמכו בהקפאת ההליכים ובמינויה של עורכת הדין חדש לנאמן מטעם בית המשפט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully