וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: סטויצ'קוב משווה את ריאל לחזירים, פיקה מחקה את רונאלדו

כוכב העבר של בארסה עקץ את הבלאנקוס אחרי הזכייה באליפות, מאמנו לוחם ה-MMA תקף אותו באמצע הרחוב, וכמעט שילם על כך בחייו. וגם: קווין דוראנט מחלץ, אוהדי אסקישהירספור מגיבים בזעם לאחר שקבוצתם ירדה ליגה, קטטה אלימה במגרש בייסבול ואתגר המשקופים - גרסת ההרלינג

עריכה: מרום שפיצר

15:32: ההתאחדות האנגלית עושה פאדיחות: מה קרה לרשפורד? ואיך נראים באמת רוני, ווילשר ובארקלי

12:36: כשג'רארד פיקה חיקה את כריסטיאנו רונאלדו

בלם ברצלונה, ג'רארד פיקה, החליט לנצל את הבמה במהלך חגיגות האליפות של קבוצתו וחיקה את כריסטיאנו רונאלדו, שחקן היריבה הגדולה ריאל מדריד. מסתבר שהחיקוי של הבלם היה לא רע, שכן השחקנים מסביבו של פיקה, ליאונל מסי, אנדרס אינייסטה ואחרים, פשוט לא הצליחו להפסיק לצחוק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

08:00: המאמן תקף את לוחם ה-MMA, וכמעט שילם על כך בחייו

לוחם ה-MMA האמריקאי, מאט בראון, ירצה לשכוח את הימים האחרונים, ועדיף כמה שיותר מהר. בראון בן ה-35 לקח חלק באירוע האחרון של ארגון הקרבות הגדול בעולם, ה-UFC, בלילה שבין שבת לראשון, וספג את הפסדו השלישי בארבעת הקרבות האחרונים. אם זה לא מספיק, כשעזב את האוקטגון בדרך חזרה לחדרי ההלבשה הוא התוקף על ידי אוהדים ברזילאים, והכול לעיני המצלמות. אבל לא לשם כך התכנסנו. בזמן שישנתם, בראון הותקף פעם נוספת, הפעם על ידי לא אחר מאשר מאמנו לשעבר, רודריגו בוטי, שלאחר ויכוח בין הצדדים החל לתקוף אותו באלימות באמצע הרחוב. בוטי תקף את בראון מאחור וניסה להימלט מהמקום במונית, אלא שחבריו של הלוחם היו זריזים יותר, הצליחו לשים עליו את ידם, וזה נגמר בקטטה אלימה (וחד צדדית) באמצע רחובות ברזיל.

07:54: הקבוצה ירדה ליגה - האוהדים הבעירו אש על כר הדשא

אסקישהירספור ירדה סופית לליגה הטורקית השנייה, לאחר עונה חלשה מאוד מבחינתה, כל זאת כשנותר מחזור אחד לסיום העונה. אוהדי הקבוצה זעמו לאחר ההפסד, והחליטו להגיב על ידי הבערת שריפה על כר הדשא.

07:33: קטטה אלימה בבייסבול

קטטה שכזו לא רואים בכל יום במגרשי הבייסבול. במהלך משחק בין טקסס ריינג'רס לטורונטו בלו ג'ייס, איבדו שניים משחקני הקבוצות את העשתונות. זה קרה בסיומו של מהלך, כשלאחריו תקף שחקן הריינג'רס רוגנד אודור, את שחקן הקבוצה היריבה, ג'וזה באוטיסטה.

07:23: אתגר המשקופים - גרסת ההרלינג

אתגר המשקופים הפך לחביב במיוחד על שחקני כדורגל ברחבי העולם, אלא שבענף ההרלינג, המשוחק בעיקר בסקוטלנד, החליטו לקחת אותו צעד אחד קדימה. שחקן ההרלינג, הנרי שפין, מדגים זאת.

07:11: דריק שארפ מתלהב מבנו בן השנתיים וחצי

07:03: המחלץ קווין דוראנט

קווין דוראנט שוב היה האיש הנכון בזמן הנכון, רק שהפעם לא מדובר על מגרש הכדורסל. כוכב אוקלהומה סיטי נסע עם מכונית הפרארי הכסופה שלו ברחבי העיר, כשלפתע זיהה אמבלונס אשר תקוע בפקק. הכוכב לא נותר אדיש לכך, יצא מרכבו והחל לעזור לאמבולנס לברוח מהפקק. בסופו של דבר הוא צלח במשימה, והחולים עשו את דרכם לקבלת טיפול.

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
מעשה יפה. דוראנט/GettyImages

06:59: בנו בן החמש של סנטי קאסורלה עושה שמות

06:55: כשפריזבי פוגש את עולם הפוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully