וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל דן: "הרגשה חרא. לא היינו מספיק גברים, מגיע לנס ציונה קבוצה בליגת העל"

16.5.2016 / 7:43

קפטן עירוני נס ציונה דיבר בפתיחות אחרי ירידה הליגה של הקבוצה: "לשחקנים לא מגיע קרדיט על העונה הזאת, אכזבנו את האוהדים והילדים". במועדון ינסו להעמיד תקציב גבוה בליגה השנייה כדי לחזור במהרה לליגת העל

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שלוש שנים בליגת העל, נפרדה אמש (ראשון) עירוני נס ציונה מהליגה הבכירה עם הפסד ביתי 95:84 להפועל ירושלים. הכתומים הגיעו למשחק בידיעה שניצחון שלהם והפסד של מכבי קרית גת יספיק להם כדי להשאר בליגה, אבל מהרבע השני הציגו יכולת התקפית והגנתית רעה, כפי שעשו בתקופה האחרונה, ואפשרו לירושלים לברוח.

בסיום המשחק הודה הקהל הכתום לשחקנים על השנים האחרונות, כשמי שקיבל את מירב התשואוות הוא הקפטן טל דן, שיצא מהמשחק בחמש עבירות, 3 דקות לסיום, ונראה כי לקח את הירידה בצורה הקשה ביותר מבין השחקנים, "הרגשה חרא", אמר דן בסיום, "אני מאוד מאוכזב מהדרך ששיחקנו בחודש וחצי האחרון, אין לי מה להגיד חוץ מזה שאני מצטער בשביל המערכת, בשביל הקהל המדהים הזה, כל הילדים שליוו אותנו בשלוש ארבע השנים האחרונות, מגיע להם קרדיט בשביל כל מה שהם עושים בשבילנו. אכזבנו אותם וקשה לי מאוד".

הספסל של עירוני נס ציונה מאוכזב. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכל. הספסל של נס ציונה/ברני ארדוב

נס ציונה הפסידה את כל ארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, כולל שני משחקים נגד קבוצות התחתית, כשאם היו מנצחים רק באחד מבין המשחקים הללו, היו שורדים עונה נוספת, "לא היינו מספיק גברים כדי לקחת אחד מהמשחקים האחרונים שהחבל היה לנו על הצוואר, לא מגיע לנו, למרות שמגיע למועדון, למערכת ולמאמנים ולצוות הניהולי - יניב, עופר ואבי נמרודי, מגיע להם קבוצה בליגת העל", אמר בכאב הקפטן, "לשחקנים - ואני בראשם, אכזבתי את עצמי ואת המערכת ולא מגיע לנו קרדיט על העונה הזאת. צריך לחשוב ולנתח מה לא עבד, מן הסתם יעשו את זה במערכת ובעיתונות, אני צריך לשבת בבית ולעשות את החושבים שלי, למה קבוצה שאני קפטן לא הצליחה לעמוד בלחצים האלה ולקחת אחד משלושה ארבעה משחקים אחרונים".

בקבוצה צפויים לקחת מספר ימי חופש כדי לנסות ולהתאושש מהעונה הקשה שעברה עליהם, ולהתחיל להתכונן במרץ לקראת העונה הקשה בליגה הלאומית. במועדון ינסו להעמיד תקציב גבוה יותר מזה שעמד לרשותם בעונת העלייה האחרונה לליגת העל, לאור התחרות הקשה שמצפה להם בליגת המשנה. עדיין לא ידוע מי יעמוד על הקווים בעונה הבאה, כשעופר ברקוביץ' ששימש מתחילת הקמת המועדון בתור המנהל המקצועי והמנכ"ל, חתם במהלך העונה האחרונה לעונה וחצי. כמו כן, לא ברור מי מבין השחקנים שחתמו לשנתיים - ביניהם הקפטן דן, טל קרפלס ויחזקאל סקוורר, ימשיכו גם בלאומית.

עוד באותו נושא

ליגת העל: נס ציונה הפסידה 95:84 להפועל ירושלים וירדה ללאומית

לכתבה המלאה
עופר ברקוביץ' מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
העתיד לא ברור. עופר ברקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully