וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטודיס: "לא הפסקנו להאמין", תאודוסיץ': "לא ידעתי שזו הרגשה כזו מדהימה"

חגיגות גדולות בצסק"א מוסקבה לאחר הזכייה ביורוליג, המאמן: "אין לי משהו חכם להגיד, אני נרגש". הסרבי: "עכשיו אעבוד קשה כדי לזכות שוב". דה קולו: "כולם חשבו שזה קל". אוברדוביץ': "מישהו כנראה חשב שלא מגיע לנו לנצח"

one
תקציר גמר היורוליג צסק"א מוסקבה פנרבחצ'ה. one
חגגו אל תוך הלילה. שחקני צסק"א מוסקבה מרוצים/one

האוהדים הרוסים כבר לא יכלו לשאת את המתח. אחרי שקבוצתם האהובה, צסק"א מוסקבה, כבר הוליכה ב-21 הפרש בגמר הפיינל פור מול פנרבחצ'ה, והייתה במרחק נגיעה מזכייה בתואר בפעם השביעית בתולדות המועדון, והראשונה מאז 2008, אך הטורקים העקשנים בראשותו של ז'ליקו אוברדוביץ' לא ויתרו, הפגינו הרבה לב ונשמה, הצליחו לצמק את ההפרש ולא היו רחוקים מניצחון. אבל אחרי כל המתח והדרמה, אותם אוהדים רוסים חייכו בסופו של דבר, וחגגו זכייה מתוקה ביורוליג, לאחר ניצחון 96:101 סופר דרמטי על פנרבחצ'ה לאחר הארכה.

seperator

"אין לי מילים חכמות להגיד", אמר בסיום ההתמודדות מאמן הקבוצה המנצחת, דימיטריס איטודיס, ששימש כעוזרו של אוברדוביץ' במשך כעשור וחצי. "הדבר היחידי שאגיד זה שאני גאה מאוד בקבוצה הזו ובשחקנים שלי. אמרתי להם שהעובדה שניקח את הגביע כבר נכתבה, ואני מאושר שעשינו את זה. היו לנו רגעים רעים במשחק, אבל לא הפסקנו להאמין. אוברדוביץ' מאמן ענק. לא הייתי פה אם לא הוא. אני נרגש עכשיו, סלחו לי. אני מצטער בפני הצופים, אבל אלו מילים שמגיעות מהלב שלי".

מילוש תאודוסיץ' הוסיף: "לא ידעתי שזכייה בגביע הזה היא הרגשה כזו נהדרת. עכשיו אעבוד קשה יותר כדי להשיג עוד גביע כזה. זו הרגשה פשוט מדהימה. פנר אף פעם לא מוותרת. היא קבוצה נהדרת, אבל נתנו את כל מה שיש לנו כדי לנצח. שיחקנו טוב בהגנה והראינו המון אופי. למה אנחנו משחקים בלי גבוה? קארל היינס ענק. הוא עצום עם לב גדול".

ה-MVP נאנדו דה קולו: "זו הרגשה נהדרת. הדבר הכי חשוב זה גביע היורוליג, ולא התואר האישי שקיבלתי. אני גאה מאוד בחברים שלי. כולם חשבו שזה קל כי אנחנו צסק"א מוסקבה, אבל אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו משחק אחר משחק. הייתה עונה קשה מאוד שהתסיימה בצורה מתוקה. גם אני, כמו מילוש רוצה לזכות שוב בגביע הזה".

שחקן צסק"א נאנדו דה קולו. GettyImages
רוצה עוד אחד. דה קולו נרגע/GettyImages

ויש גם צד מאוכזב, כמובן. "לדעתי הגיע לנו לנצח, אך יש כאלו שחשבו שזה כנראה לא הזמן שלנו לזכות ביורוליג", אמר אוברדוביץ', כשהתייחס לצוות השיפוט בדקות האחרונות. "גאה בשחקנים שלי, הם נתנו את הכול. מברך את צסק"א מוסקבה על הזכייה וכמובן את אחי דימיטריס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully