וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: קבוצת "הפרח בגנייי" זכתה בפרס הגדול

16.5.2016 / 7:00

אחרי 20 מחזורים הוכתר דודי גני כמנצח הגדול של ליגת החלומות "אלדן", בהפרש משמעותי מהמקום השני. וגם: המחזור המצוין של שון דאוסון, הזוכים בפרסים הכספיים במקומות 2-10, הזוכה השבועי האחרון, ומי ניצח בליגת החלומות?

one

דודי גני, עם קבוצת "הפרח בגניי" הוא הזוכה הגדול של ליגת החלומות "אלדן" של מנהלת ליגת העל בכדורסל ו-וואלה! ספורט. גני, שהוביל את הטבלה ערב המחזור האחרון, שמר על יתרונו ואף הגדיל אותו, כשסיים עם 3,558 נקודות וזכה בפרס הראשון על סך 25 אלף שקלים. כזכור, גם מי שסיים במקומות 2-10 זכה בפרסי כספיים כשסך כל הפרסים עומד על 50 אלף שקלים. לרשימת הזוכים המלאה

המחזור ה-33 בליגת העל, והאחרון בליגת החלומות לעונה זו, סיפק לא מעט שמות מוכרים בין השחקנים המצטיינים. שון דאוסון, אחד השחקנים המובילים בשבועות האחרונים בליגת החלומות, סיים את המחזור כמצטיין עם 40 נקודות, כשהרחק מאחוריו איליי הולמן, אלאדה אמינו וקאליף וויאט עם 32 נקודות כל אחד. את רשימת המצטיינים נועל קמרון קלארק עם 30 נקודות.

קבוצת "אוהד5" היא הזוכה השבועית האחרונה לעונה זו בכדורסל MOLTEN הרשמי של מנהלת ליגת העל, לאחר שהשיגה 237 נקודות. שלושה מהמצטיינים השבועיים - אמינו, הולמן ו-וויאט מעטרים את הקבוצה ביחד עם פול דילייני, גל מקל, רפי מנקו, איתי שגב ודניאל איידן, כשהמאמן הוא עודד קטש.

ליגת החלומות VIP הייתה בשליטה לאורך כל העונה של דובר מנהלת ליגת העל שלומי פרי שגם סיים כמנצח הגדול עם 3,273 נקודות, 23 נקודות יותר מהדולק אחריו, חשבון הטוויטר של פייק סרוסי. פרי סיים במקום ה-89 הכללי המכובד. מאמן הכדורסל רועי חגאי סיים במקום השלישי עם 3,192 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully