וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו הביסה 89:116 את מיאמי ועלתה לגמר המזרח

קייל לאורי היה עצום עם 35 נקודות, דמאר דרוזן הוסיף 28 משלו והראפטורס היו גדולים על ההיט במשחק מספר שבע והעפילו לראשונה בתולדות המועדון לגמר המזרח, שם יפגשו את לברון והחבורה

קייל לאורי טורונטו ראפטורס. GettyImages
משחק עצום של לאורי/GettyImages

טורונטו ראפטורס העפילה הלילה (בין ראשון לשני), לראשונה בתולדות המועדון, לגמר המזרח לאחר שהביסה 89:116 את מיאמי במשחק מספר 7 בסדרה והשלימה 3:4. הראפטורס יפגשו בקרב על גמר ה-NBA את אלופת המזרח המכהנת, קליבלנד, החל מהלילה שבין שלישי לרביעי.

ההיט קיוו להפוך לקבוצה הראשונה בתולדות הפלייאוף שחוזרת בשתי סדרות מפיגור 3:2 לניצחון, אבל מה שהצליח מול שארלוט לא עבד בקנדה, שם המתינו להם קהל חם וקייל לאורי ודמאר דרוזן, שנמצאים בפלייאוף משונה, אבל הפעם הגיעו חדים והיו גדולים על הקבוצה של אריק ספולסטרה.

דוויין וייד מיאמי היט מול דמאר דרוזן טורונטו ראפטורס. רויטרס
וייד מול דרוזן/רויטרס

מהלך המשחק

טורונטו פתחה קצת יותר טוב והובילה לאורך הרבע הראשון בהפרש קטן, אך מיאמי נותרה צמודה ואף הפכה. סל של דרוזן, שש שניות לסוף הרבע, קבע 24:25 למארחים בסיומו. גם הרבע הבא היה צמוד, עד שריצה קטנה של טורונטו הקפיצה אותה ליתרון שבע. המחצית הראשונה הסתיימה ב-47:53 לקנדים. לאורי הוביל עם 16 נקודות ודרוזן הוסיף 15. במיאמי, 10 לדראגיץ' ולווייד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ביסמק ביומבו פטריק פטרסון שחקני טורונטו ראפטורס חוגגים. רויטרס
ביומבו ופטרסון ברגע של נחת/רויטרס

טורונטו פתחה מצוין את המחצית השנייה והחלה לדהור קדימה. דרוזן ולאורי נראו מצוין והפער צמח עד 58:75. רגע לפני שהמשחק הפך לגמור, מיאמי התעוררה מעט ושלשה של ג'ונסון קבעה רק מינוס שש, לפני שהרבע הסתיים ב-78:86.

אם למיאמי היו חלומות על קאמבק, הם נגמרו די מהר ובעזרת שלשות של קארול ורוס, הראפטורס ברחו ל-80:97, תשע דקות לסיום. בהמשך העסק כבר הפך להשפלה ושלשה של לאורי קבעה 86:111, כשלוש דקות לסיום והפכה את ההמשך לגארבג' טיים. זה נגמר ב-89:116 לראפטורס, שעלו לראשונה בתולדותיהם לגמר המזרח.

לאורי הוביל עם 35 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. דרוזן הוסיף 28 וקטף 8 ריבאונדים ואילו ביסמק ביומבו היה נהדר עם 17 נקודות ו-16 ריבאונדים. במיאמי, 16 לדראגיץ' ולווייד ו-14 לג'סטיס ווינסלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully