וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנפיקה אלופת פורטוגל, בשיקטאש אלופת טורקיה לראשונה מאז 2009

אליפות שלישית ברציפות לבנפיקה, שניצחה 1:4 את נסיונל ונותרה לפני היריבה ספורטינג והמאמן לשעבר ז'ורז'ה ז'סוס. בשיקטאש חגגה זכייה מספר 14 עם 1:3 על עוסמאנליספור לעיני 40 אלף צופים

ז'ונאס עם פיצי שחקני בנפיקה חוגגים. AP
ז'ונאס ופיצי חוגגים/AP

בנפיקה זכתה הערב (ראשון) באליפות פורטוגל השלישית ברציפות שלה וה-35 בתולדותיה, אחרי שניצחה בבית 1:4 את נסיונל במחזור האחרון של העונה. שלוש הנקודות השאירו את בנפיקה בפסגה עם 88 נקודות, שתיים יותר מהיריבה העירונית ספורטינג ליסבון והמאמן לשעבר ז'ורז'ה ז'סוס, שהביסו 0:4 את בראגה ונותרו במקום השני.

הארגנטינאי ניקו גאיטן כיכב עם צמד בשורות בנפיקה בדקות 23 ו-65, כשבתווך היה זה מלך השערים ז'ונאס (39) שנתקל בשוער גוטארדי וכבש שער מקרי שהיה ה-32 שלו העונה בליגה. פיצי הפציץ מהאוויר את הרביעי בדקה ה-84 וסלבדור אגרה רק צימק בתוספת הזמן. רוי ויטוריה, האיש שהחליף את ז'סוס בתפקיד, חגג אליפות ראשונה בקריירה ובנפיקה ציינה לראשונה זה 39 שנים רצף של שלוש אליפויות.

* טורקיה: בשיקטאש השלימה את העונה החלומית שלה וחגגה אליפות ראשונה מאז 2009, אחרי שניצחה 1:3 את עוסמאנליספור במחזור הלפני אחרון ושמרה על פער שש הנקודות מפנרבחצ'ה. יותר מ-40 אלף אוהדים חגגו עם הלבנים-שחורים באצטדיון הביתי החדש, כשהבלם מרסלו כבש צמד והסקורר מריו גומז הגיע ל-26 שערי ליגה.

* פולין: לגיה ורשה זכתה באליפות ה-11 בתולדותיה עם 0:3 על פוגון שצ'צ'ין במחזור הסיום של הפלייאוף העליון. לגיה שרדה את הקיזוז והקדימה בשלוש נקודות את פיאסט גליביצה, שקיוותה למעידה של המוליכה, אבל פישלה בעצמה כשהפסידה 1:0 לזאגלבי לובין השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully