וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי נפרד והונף על ידי חבריו, ארסנל חגגה על חשבון טוטנהאם

קפטן צ'לסי זכה לאהבה במה שכנראה היה משחקו האחרון בסטמפורד ברידג', הבלוז העניקו מסדר כבוד לאלופה הטרייה לסטר. התותחנים שוב מעל התרנגולים, ארסן ונגר הודה: "זה נחמד"

ג'ון טרי שחקן צ'לסי מונף על ידי חבריו. GettyImages
טרי זכה לאהבה/GettyImages

הפרמיירליג (כמעט) ננעלה היום (ראשון), כאשר מלבד המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לבורנמות', שנדחה בשל חפץ חשוד שהתגלה ופוצץ ביציעי אולד טראפורד, נערך במלואו המחזור ה-38, שכלל כמה סיפורים מעניינים.

ארסנל, בפעם ה-21 ברציפות, סיימה מעל טוטנהאם. התותחנים הביסו 0:4 את אסטון וילה האיומה, בעוד התרנגולים התפרקו עם תבוסה 5:1 אצל היורדת ניוקאסל, מה ששם את הקבוצה של ארסן ונגר מעל זו של מאוריסיו פוצ'טינו ממש ברגע האחרון של העונה. לפני קצת פחות מחודש, פטר צ'ך כבר הודה שהעונה הזו כנראה תהיה זו שבה טוטנהאם תסיים מעל ארסנל סופסוף, אבל זה שוב לא קרה.

"זה היום הכי גרוע בקריירת האימון שלי", אמר פוצ'טינו בסיום, "אנחנו מתנצלים בפני האוהדים, לא היינו אינטנסיביים מספיק וההרגשה איומה. ניקח את המשחק הזה, ננתח את מה שקרה ונראה איך אנחנו משתפרים לעונה הבאה". הארי קיין הוסיף: "זה משאיר טעם רע מאוד, זו הייתה הופעה נוראית ואנחנו מבקשים סליחה. אם בכל זאת נסתכל על התמונה המלאה, לפחות עלינו העונה לליגת האלופות".

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
לפחות הוא מעל טוטנהאם. ונגר/GettyImages

מנגד, ונגר לא התרגש יותר מדי: "סיימנו במקום השני וזה יפה, אבל רצינו להיות ראשונים, לנצח יותר משחקים. כבר הרבה שנים נראה שטוטנהאם לא מצליחה לסיים מעלינו. זה נחמד. אנחנו נפרדים מרוזיצקי וארטטה, שני שחקנים נהדרים ומשפיעים מאוד בחדר ההלבשה שלנו ואני רוצה להודות להם".

גם בסטמפורד ברידג' היה מסקרן. ג'ון טרי הוריד את שני הילדים שלו אל כר הדשא, נפרד מהקהל ככל הנראה בפעם האחרונה וזכה להיות מונף אל על על ידי חבריו לקבוצה. הבלוז, שנפרדו מתואר האליפות, פתחו את המשחק עם מסדר כבוד לאלופה החדשה, לסטר הסנסציונית, שסיימה את העונה עם 1:1 יפה בחוץ וזכתה בסופו של דבר בפער מרשים של עשר נקודות. המנג'ר האלוף קלאודיו ראניירי זכה לאהבה גם מאוהדי צ'לסי ואמר: "הרגשות והאווירה היו נהדרים, אני מודה לשני הקהלים. חשוב שסיימנו את העונה טוב, כל הכבוד לשחקנים, הם שמרו על עצמם חדים והכוח שלנו הוא באחדות".

* מלך השערים: הארי קיין אומנם ראה היום את קבוצתו סופגת חמישייה ומסיימת את העונה באכזבה, אבל מבחינה אישית חלוץ טוטנהאם סיים את העונה ככובש המצטיין עם 25 שערים. הוא הקדים את ג'יימי ורדי וקון אגוארו עם 24 כל אחד, אחריהם רומלו לוקאקו (18) וריאל מחרז (17). קיין בן ה-22 הפך לאנגלי הראשון שכובש 20 שערים ומעלה שתי עונות ברציפות מאז קווין פיליפס (סנדרלנד) ב-1999-2000. מסוט אוזיל סיים כמלך הבישולים עם 19, הרבה מעל כריסטיאן אריקסן (13), דימיטרי פאייט (12), דושאן טאדיץ' (12) וריאד מחרז (11).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully