וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי ניצח 3:6, 3:6 את נובאק דג'וקוביץ' וזכה בטורניר רומא

הבריטי קטע רצף של ארבעה הפסדים מול המדורג 1 וזכה בתואר המאסטרס ה-12 בקריירה לאחר שנוצח ב-12 מ-13 המשחקים הקודמים מול הסרבי, שנראה עייף ועצבני והתווכח עם השופט

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
מארי חוגג/רויטרס

מזל טוב לאנדי מארי. הבריטי חגג הערב (ראשון) את יום הולדתו ה-29 עם הישג ענק כשזכה במאסטרס 1,000 של ה-ATP ברומא. הבריטי, המדורג שני בעולם, הצליח לנצח 3:6, 3:6 את המדורג מספר אחת בעולם נובאק דג'וקוביץ' במשחק שארך שעה ו-35 דקות. למארי זה היה הניצחון הראשון מול דג'וקוביץ' לאחר שהפסיד לו ארבע פעמים ברציפות ו-12 פעמים ב-13 המפגשים האחרונים ביניהם, כולל בגמר טורניר המאסטרס במדריד לפני שבוע בדיוק. זהו תואר המאסטרס 1,000 ה-12 בקריירה של מארי והשני שלו על חימר אחרי שזכה בשנה שעברה במדריד.

חשוב לציין שדג'וקוביץ' הגיע למשחק עייף מאוד אחרי משחק מתיש מאוד שארך למעלה משלוש שעות אתמול בלילה מול קיי נישיקורי היפני. מארי שיפר את מאזן הראש בראש שלו מול דג'וקוביץ' מעט ל-23:10 ויגיע לרולאן גארוס עם ביטחון שהוא יכול לנצח את הטניסאי הטוב ביותר בעולם על חימר. מארי פתח חזק מאוד והשיג שבירה במשחקון הרביעי בדרך ל-1:3. לאחר מכן, השניים שמרו על ההגשות והמערכה הסתיימה ב-3:6 לבריטי. המערכה השנייה נפתחה עם עצבים של דג'וקוביץ', שכעס על כך שהשניים נאלצו לשחק למרות הגשם שירד.

הסרבי נראה מתווכח עם השופט, מסנן קללה, וקורא "פאקינג מסוכן לשחק פה, מישהו פה צריך להיפצע עד שתבין את הנקודה, כמעט סובבתי את הקרסול שלוש פעמים". כמו כן אמר לו "יורד גשם כבר שעה ידידי, אני לא רוצה לשחק יותר", אבל השופט התעקש ש"המגרש בסדר".

אבל דג'וקוביץ' לא איבד רק את העצבים, אלא גם את משחקון ההגשות שלו בדרך לפיגור 3:2. מארי השיג שבירה נוספת במשחקון האחרון במערכה ולקח את הטורניר עם 3:6, 3:6 ענק על דג'וקוביץ' בגמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא. AP
פרנצ'סקו טוטי הגיע לצפות/AP
אנדי מארי טניסאי בריטי (שמאל) חוגג את יום הולדתו ברומא. רויטרס
אנדי מארי חוגג יום הולדת בסטייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully