וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "אני אוהב את מינכן, בטוח אחזור לכאן"

מאמן באיירן נפרד מאוהדי הקבוצה עם השחקנים בכיכר העיר: "הייתה לנו עונה נהדרת, למרות שאני יודע שמועדון כמו באיירן חייב לזכות באלופות". אלפי אוהדים הגיעו, לאהם: "עונה מדהימה"

אימג'בנק GettyImages

יממה לאחר חגיגות האליפות באליאנץ ארנה, הגיעו היום (שבת) שחקני באיירן מינכן לכיכר המרכזית בעיר, מריאנפלאץ, כדי לחגוג את התואר ה-26 שלהם. למעלה מ-15 אלף אוהדים של באיירן הגיעו לכיכר כדי לחגוג את התואר, כשפרט לכל שחקני באיירן, הצוות המקצועי וההנהלה, גם שחקניות באיירן מינכן לנשים (שזכו גם הן באליפות) הגיעו.

דייויד אלאבה שחקן באיירן מינכן (שמאל) עם ארתורו וידאל. GettyImages
וידאל ואלאבה/GettyImages

כמו בשנה שעברה, גם הפעם הכרוז של באיירן שטפן להמאן הכריז על השחקנים של הקבוצה שעלו למרפסת המפורסמת אחד אחרי השני. "זה נהדר בכל שנה", אמר יושב ראש באיירן קרל היינץ רומניגה, "זה לא עניין של מה בכך אפילו שזו האליפות הרביעית ברציפות". פפ גווארדיולה אמר מעל המרפסת: "אני אוהב את העיר הזו. אני אחזור, זה בטוח. אולי לאוקטוברפסט או למשהו כזה, אבל בכל מקרה אשמור את הדירה שלי כאן. תמיד נהדר להגיע למרפסת פה כאלופים. לרוע מזלנו זה לא הספיק בליגת האלופות, אבל האליפות היא תואר נהדר. אני רוצה להחמיא לקבוצה שלי, אני גאה למרות שאני יודע שקבוצות כמו באיירן מינכן, ריאל מדריד וברצלונה חייבות לזכות בליגת האלופות". רומניגה הוסיף: "אם נזכה בגביע בשבת, נחזור לכאן שוב בראשון הבא".

קפטן באיירן מינכן פיליפ לאהם אמר: "זו הייתה עונה מדהימה, השגנו מה שאף אחד לא השיג לפנינו, ארבע אליפויות ברציפות ועכשיו מחכה לנו גם גמר גביע. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר מול דורטמונד אם אנחנו רוצים לזכות בגביע. יהיה משחק קשה מאוד". אריאן רובן אמר: "בשבילי, אני רוצה להצליח יותר בעונה הבאה כי היה מתסכל מאוד מבחינתי לשבת מהצד ולצפות בקבוצה בשבועות האחרונים".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
פיליפ לאהם קפטן באיירן מינכן. GettyImages
הקפטן שותה קצת בירה/GettyImages
פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
פפ גווארדיולה נפרד/GettyImages
פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
עם צלחת האליפות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully