וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ללא רפאלוב, קלאב ברוז' זכתה באליפות ראשונה מאז 2005

הקשר נעדר בגלל פציעה, קבוצתו הביסה 0:4 את אנדרלכט במשחק העונה ושברה בצורת של 11 שנים עם אליפות בלגיה ה-14 בתולדותיה. שער לקני סייף בהפסד של גנט, בישול לרועי קהת

ליאור רפאלוב חוגג עם שחקני קלאב ברוז'. רויטרס
רפאלוב והחברים/רויטרס

לראשונה מאז 2005, קלאב ברוז' היא אלופת בלגיה. ליאור רפאלוב הפצוע צפה הערב (ראשון) מהיציע בחבריו מבטיחים את התואר עם ניצחון ביתי מרשים 0:4 על אנדרלכט במשחק העונה, כשהחלוץ עבדולאי דיאבי הבקיע צמד (24 ו-29) והאנס ונאקן (61) והקפטן טימי סימונס (70 בפנדל) השלימו. כך פתחה ברוז' פער של שש נקודות בפסגה, כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה. אנדרלכט עוד יכולה להשתוות למוליכה, אבל במצב של שוויון מה שקובע זה הנקודות שלפני הקיזוז, ולברוז' היו יותר, כך שהאליפות הוכרעה.

רפאלוב, שנעדר תקופה ארוכה בגלל פציעה והספיק העונה לשחק רק ב-15 מחזורי ליגה, מתוכם פתח ב-11 בלבד, תרם שישה שערים ועוד ארבעה בישולים. הוא היה שותף לאליפות ה-14 של המועדון, אחרי הסגנות והזכייה בגביע בעונה שעברה.

* רועי קהת עלה מהספסל בדקה ה-66 ובישל שער ב-0:3 של אוסטריה וינה על שטורם גראץ במחזור ה-36 בליגה האוסטרית. האסיסט של קהת הגיע בדקה ה-90 כאשר לארי קאיודה אמר תודה והרשית. עומר דמארי לא נכלל בסגל של רד בול זלצבורג.

* בבלגיה, קני סייף ורמי גרשון רשמו 90 דקות ב-4:2 של גנט מול זולטה וארחם. סייף הרשית בדקה ה-24 בפנדל את שערו הרביעי העונה, מדובר בהפסד רביעי של האלופה היוצאת בפלייאוף.

* ניר ביטון ישב על הספסל של סלטיק, שהביסה 0:7 את מאת'רוול במחזור הסיום של הליגה הסקוטית. סלטיק חגגה העונה את האליפות ה-47 בתולדותיה, ביטון סיים את העונה עם חמישה שערי ליגה (שמונה בכל המסגרות) וחמישה בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully