וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זועמת והורתה לטפל ביד קשה באוהדים המתפרעים

15.5.2016 / 14:17

הצהובים שוב הורשעו בהתפרעות אוהדים וספגו רדיוס שירוצה בעונה הבאה. במועדון רותחים על המתפרעים שעלו למעלה מ-4 מיליון שקל בשנים האחרונות ומתכוונים לטפל בנושא בדחיפות

ברני ארדוב

בווידאו: משדר הספורט היומי בעקבות אירועי יום שבת

זעם אדיר במכבי תל אביב בעקבות עונש הרדיוס שספגה הקבוצה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. הכעס הגדול מופנה לאוהדים שהדליקו אבוקות ורימון עשן במשחק נגד הפועל באר שבע, וגרמו להרשעה עשירית של המועדון בתוך פחות משנה.

במועדון אמרו היום: "יש לנו חבורה של אנשים קטנים ביציע, שחושבת שהיא תוכל לקחת את המועדון ואת הרוב השפוי והטוב של הקהל, כבני ערובה. היינו קרובים מאוד להחלטה שהייתה יכולה למוטט את הרוח של כולנו. הדיין היה קרוב להוריד לנו נקודות. ואז מה היו אומרים בדיוק אותם אנשים? ואלו אותם אנשים כל הזמן, שבמעשיהם הקטנים והלא אחראיים, פוגעים במועדון, בשאר האוהדים, בשחקנים ששיחקו בשביל הנקודות האלו והיו עלולים לאבד אותן רגע לפני מחזור הסיום".

טבלת ההרשעות של מכבי תל אביב בשנה האחרונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

הדברים הללו הגיעו אחרי שהאלופה ספגה עונש רדיוס ובנוסף קנס כספי בסך 30 אלף שקלים בעקבות הדלקת אבוקות ורימון עשן ביציע הדרומי של אצטדיון בלומפילד, במשחק העונה נגד הפועל באר שבע לפני כשבועיים. הצהובים ירצו את העונש בעונה הבאה והמשחק שלהם נגד מכבי חיפה ביום שבת, יתקיים בבלומפילד כמתוכנן.

דיין בית הדין של ההתאחדות, עמנואל סלע, פסק על העונש כבר לפני כמה ימים, אך הוא פורסם רק היום בגלל יום הזיכרון ויום העצמאות שחלו בשבוע שעבר. סלע הדגיש את העבר המשמעתי העשיר של הצהובים והציג טבלת עונשים שהוטלו עליהם בגין סעיפים זהים. מסוף העונה שעברה (מאי 2015) ועד סוף מרץ, מכבי תל אביב הורשעה לא פחות מתשע פעמים בסעיף של התפרעות אוהדים.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

במכבי תל אביב בדקו ומצאו שמאז שמיטש גולדהאר רכש את המועדון, כלומר בשבע השנים האחרונים, שולמו לבית הדין בישראל בלבד סך קנסות של 851 אלף שקלים בגין סעיפים של התפרעות אוהדים, קריאות גזעניות והתנהגות בלתי ספורטיבית מצד הקהל.

אלא שזה לא הסכום הסופי. במועדון ציינו היום כי בסך הכול שולמו למעלה מארבעה מיליון שקלים על קנסות בארץ, קנסות שהוטלו על ידי אופ"א, חברות האבטחה הפרטיות ששוכרת הקבוצה בנוסף לדרישות המשטרה, וכן ייצוג משפטי שהמועדון נזקק לו בגין אותם מתפרעים.

במכבי תל אביב מתכוונים לפעול ביד קשה עוד יותר נגד אותם אוהדים שרובם ידועים לקבוצה ולשצערם של אנשי המועדון, סופגים עונשים קלים מבתי המשפט האזרחיים. כך או כך, הדבר נמצא כעת בראש סדר העדיפויות של המנכ"ל מרטין ביין. במועדון אומרים שהפעולות שיינקטו יהיו מאוד חדות וברורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully