וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי מוסינזון עונה לשמעון אמסלם: "ככה נראית הכחשה"

לאחר שחשף בפייסבוק שהוא נמשך לשני המינים, הגיב מוסינזון לדבריו של הסמל הגדול של הפועל ת"א ("לא נתקלתי בתגובה הומופובית בספורט"): "הכחשה היא אחד מהסממנים המובהקים להומופביה"

קובי אליהו

בווידאו: גילי מוסינזון מטביע לפני שנה

יומיים חלפו מאז שגילי מוסינזון הסעיר את הספורט הישראלי כשהצהיר על גבי הפייסבוק שהוא נמשך לשני המינים. מספר שעות לאחר מכן הגיבו בעולם הכדורסל לחדשות, כשבין היתר, אמר שמעון אמסלם - שחקן הפועל תל אביב לשעבר שכונה "הומו" על ידי אוהדי מכבי לאורך מרבית הקריירה שלו: "אני לא אוהב שאנשים שמחליטים פתאום שהם משהו שהם לא היו כל החיים, ואז הם מתחילים ללכלך על כל מה שהיה לפני כן. מעולם לא נתקלתי בתגובה הומופובית כזאת או אחרת בעולם הספורט, תמיד נתקלנו בקללות כמו 'אמסלם ההומו' או דברים כאלה, וזאת הייתה הקנטה ולא הומופוביה. אין לזה משמעות, והשחקנים לא ייחסו לזה משהו שיכול להשפיע על חדר ההלבשה או משהו כזה. לא נתקלתי בהומופוביה".

היום (ראשון) הגיב מוסינזון לדבריו של אמסלם, וכתב בפייסבוק שלו: "הכחשה היא אחד מהסממנים המובהקים להומופביה. במידה ושמעון אמסלם, האיש שהקהל של מכבי ירד לחייו במשך קריירה שלמה רק משום שהוא נצמד לשחקנים שלהם (קצת גייז) קובע שבמשך קריירה ענף של 20 שנה מעולם לא נתקל בתגובות הומופוביות במגרשים (תזכיר: אמסלם ההומו, אמסלם ההומו, אמסלם הבן זו**, יענו לא רק הומו אלא גם אמא שלו זו**) אזי הספורט הגברי המקצועני ימשיך להיות המקום האחרון שטרם הבריא מאותו נגע של בורות ונבערות.

"ככה נראת הכחשה. אם זה לא שבור, אין צורך לתקן. נ.ב. שמעון אמסלם הוא חבר ועמית למעלה מ-20 שנה. גם במשפחות מותר "לריב" ואין לי עניין אישי להתנגח אישית חלילה מאחר ויש לי הערכה רבה אל האיש וגם מאחר שמדובר בעניין עקרוני מערכתי ולא אישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully