וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניו יורק מאבדים סבלנות מפיל ג'קסון: "מה הוא עושה בדיוק?"

"בניו יורק פוסט" פרסמו טור על מסע החיפושים ה"קומי" של הניקס אחר מאמן חדש: "מתי ג'יימס דולאן יתערב? מישהו חושב שבלאט היה מאמן את קליבלנד אם היו יודעים שלברון חוזר הביתה?"

נשיא ניו יורק ניקס פיל ג'קסון. AP
מסע רוחני. פיל ג'קסון/AP

בזמן שגם אינדיאנה מצאה לעצמה מאמן חדש, הניקס ממשיכים לחפש ובתקשורת בתפוח הגדול מתחילים לאבד סבלנות. היום (ראשון) פרסם העיתונאי הפופולרי מייק לופיקה מאמר ב"ניו יורק פוסט" שכותרתו "במהלך מופע ההיעלמות של פיל ג'קסון, מסע החיפושים של הניקס גובל בקומי".

"ג'קסון שכר שני מאמנים מאז שהגיע לנהל את הניקס: דרק פישר וקורט ראמביס", כתב לופיקה. "המאזן המשותף שלהם הוא 115:49, מאזן שגורם אפילו לאייזאה תומאס להתכווץ. עכשיו הניקס צריכים מאמן ראשי חדש, אבל בהתבסס על איך שהדברים הולכים, ניתן היה לחשוב שג'קסון ימצא אחד בטיול שלו במונטנה, לאחר שלא הצליח למצוא אחד בטיול האביב שלו לוודטסטוק".

לופיקה כעס במיוחד על הפסיביות של הניקס, בהשוואה לאקטיביות של שאר הליגה: "הגריזליס פיטרו מאמן טוב, דייב ייגר, שמיד קיבל עבודה בסקרמנטו. הוויזארדס לקחו את סקוט ברוקס. כמובן שהלייקרס לקחו את לוק וולטון, איתו ג'קסון שוחח פעם אחת בטלפון, או על מזג האוויר או כדי שפיל יוכל לשאול מה קורה עם הווריירס. אז מתי ג'יימס דולאן, שבעצמו נמצא בדרכים, ישאל את ג'קסון מה לעזאזל קורה, משום שהמנויים לא יכולים לעשות זאת?"

בנקודה הזו עבר לופיקה להתעסק באחד משלושת המועמדים המובילים לתפקיד - דיוויד בלאט: "זו לא דרך לבצע מסע חיפושים. אבל מה ג'קסון עושה, בדיוק? אנחנו כל הזמן שומעים על זה שסטיב מילס הג'נרל מנג'ר חבר ותיק של דיוויד בלאט. ואין ספק שבלאט אימן את לברון בגמר לפני 11 חודשים, והקשה על הווריירס על אף הפציעות של קיירי אירווינג וקווין לאב. ועדיין: מישהו באמת חושב שבלאט היה מאמן את הקאבס מלכתחילה אם הם ידעו שלברון חוזר הביתה? אז עכשיו הוא יגיע לגארדן, בסטארט-אפ של פיל, וייאלץ לאמן קבוצה שזורקת מחצי מרחק בליגה שזורקת שלשות?"

לאחר מכן נתן לופיקה דוגמאות לג'נרל מנג'רים שדווקא פעלו היטב (בפרט דני איינג' וסם פרסטי), והוסיף: "שוב ושוב מנהלים אחרים מחפשים מאמנים ומנסים לקחת את המאמן שהם חושבים שהכי טוב בשוק. רק פיל ג'קסון מנסה להפוך את הכל למעין מסע רוחני. יש לו עדיין זמן להפתיע את כולם, אבל המחשבה שהוא יכול לשכור את ראמביס כחלק מתכנית חונכות מורחבת לא מעליבה רק את ראמביס, היא מעליבה את כל אוהדי הניקס. בפעם האחרונה: אם ג'קסון לגמרי משוכנע שהדרך שלו היא הדרך היחידה, אז שיירד מהיציעים ויאמן את הקבוצה בעצמו".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
יתאים לאמן קבוצה שזורקת מחצי מרחק בליגה שזורקת שלשות? בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully