וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי בנבחרת הפלופים של הליגה האוסטרית: "לא סיפק את הסחורה"

החלוץ הישראלי חווה את אחת מהעונות החלשות בקריירה שלו וזכה לכבוד המפוקפק מהעיתון הפופולרי "קורייר". דמארי יחזור בקיץ ללייפציג, אבל לא נמצא בתכניות שלה ויחפש קבוצה חדשה

חלוץ ר.ב לייפציג, עומר דמארי. GettyImages
זקוק להתחלה חדשה. דמארי/GettyImages

עומר דמארי נבחר לנבחרת הפלופים של העיתון האוסטרי הפופולרי "קורייר". החלוץ הישראלי חווה את אחת מהעונות החלשות שלו בקריירה, למרות זכייה באליפות עם רד בול זלצבורג וב"קורייר" נכתב ש"הוא לא סיפק את השערים להם ציפו בזלצבורג".

דמארי סבל העונה מכמה פציעות וגם כשהיה על המגרש, לא הציג יכולת משכנעת. החלוץ הישראלי שותף ב-16 משחקי ליגה בלבד, בהם כבש ארבעה שערים. הוא מצא את הרשת בפעם האחרונה באמצע אוקטובר 2015, ובשלושת החודשים האחרונים שותף במשחק אחד בלבד.

דמארי יחזור לר.ב לייפציג בקיץ, אך הוא לא נמצא בתכניות שלה, בעיקר אחרי העלייה לבונדסליגה הגרמנית. לפני כחודשיים התקשורת האוסטרית כבר דיווחה שהמועדון הגרמני ודמארי עצמו יהיו צריכים להחליט כיצד להיפרד בקיץ. דמארי מרוויח שכר בסיס שנע סביב 700 אלף יורו ולא מן הנמנע שהוא יצטרך לקצץ בשכרו כדי לעבור קבוצה. אחת מהאפשרויות הן שרד בול תשלים חלק משכרו כשימצא קבוצה אחרת.

ר.ב קנתה את דמארי בינואר 2015 תמורת סכום כ-7 מיליון יורו אחרי חצי עונה מעולה באוסטריה וינה, אבל הוא לא התאקלם. בהנהלה היו משוכנעים שחזרה שלו לליגה האוסטרית תגרום לדמארי לפרוח מחדש ושלחו אותו לזלצבורג בהשאלה, אבל גם בגזרה הזו נרשמה אכזבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully