וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט ניצח בתחרות הראשונה שלו העונה עם 10.05 שניות

הג'מייקני החל להסיר חלודה לקראת המשחקים האולימפיים בעוד כשלושה חודשים: "הריצה לא עברה לי בצורה חלקה, אבל זה היה צפוי. אני צריך עוד כמה תחרויות בשביל להיכנס לעניינים"

אימג'בנק GettyImages

יוסאין בולט החל הלילה (בין שבת לראשון) את עונת 2016 שלו עם ניצחון קליל בתחרות הריצה ל-100 מטר בתחרות באיי קיימן. בולט קבע 10.05 שניות וזה הספיק לו בשביל לנצח. ג'ייסון רוג'רס מסט. קיטס ונוויס הגיע שני עם תוצאה של 10.12 שניות ובמקום השלישי סיים קמאר ביילי-קול הג'מייקני, עם 10.18 שניות.

הג'מייקני בן ה-29 היה רחוק מאוד משיאו העולמי - 9.58 שניות - אבל אי אפשר ללמוד מהתוצאה שלו כלום לקראת אולימפיאדת 2016 באוגוסט. ב-2013 בולט התחיל את העונה בדיוק באותה תחרות ואז הוא קבע 10.09 שניות, ובהמשך זכה באליפות העולם באתלטיקה עם 9.77 שניות.

"לא הרגשתי שהריצה עוברת לי בצורה חלקה, אבל ציפיתי לזה שאהיה חלוד", בולט אמר בסיום, "עכשיו המאמן שלי יוכל לנתח את הריצה ולראות מה צריך לעשות. זה הכול עניין של כושר. כמו בשנה שעברה, אני צריך עוד כמה תחרויות בשביל להיכנס לעניינים".

בולט ישתתף בריו דה ז'נרו באולימפיאדה השלישית שלו. בשתיים הקודמות הוא זכה בשתי מדליות זהב בריצה ל-100 מטר, שתי מדליות זהב בריצה ל-200 מטר ושתי מדליות זהב במירוץ השליחים 4X100.

יוסאין בולט, אצן ג'מייקני. GettyImages
בדרך לעוד שלוש מדליות זהב אולימפיות? בולט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully