וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוחמה הפסיכולוגית של מכבי תל אביב נמשכת: "מי רוצה להפסיד בכוונה?"

15.5.2016 / 6:53

הצהובים חוששים שיאבדו נקודות מול מכבי חיפה וממשיכים בלחץ על סכנין: "היו"ר אמר שהוא רוצה שבאר שבע תזכה? אפילו במשחקי אימון שנאתי להפסיד". ריינשרייבר ישפוט בגמר הגביע

ברני ארדוב

בווידאו: משדר בעקבות הדרמות של יום שבת

במכבי תל אביב מאמינים שאם הם ינצחו בשבת את מכבי חיפה, הם יהיו אלופים. שחקנים בקבוצה העריכו אמש (שבת) ששחקני בני סכנין יבואו לבאר שבע בשבת הבאה וישחקו כדי להוכיח לכל המדינה שהם ספורטאים. מהדברים שעולים משיחות עם שחקני מכבי תל אביב הם הרבה יותר דואגים ליכולת שלהם לנצח את מכבי חיפה שנמצאת בתקופה טובה מאוד.

אתמול גם הסתבר בתום ה-0:2 על בית"ר ירושלים בטדי כי היציאה של פטר בוס וערן זהבי לתקשורת אחרי המשחק מול הפועל רעננה בשבוע שעבר עם סוג של הרמת ידיים והשלמה עם אובדן האליפות, הייתה דבר מתוכנן שנועד להרדים קצת את שחקני באר שבע.

רועי ריינשרייבר ישפוט בגמר הגביע בין מכבי תל אביב ומכבי חיפה. עוזרי השופט יהיו דני קרסיקוב וניסן דוידי הבינלאומיים, שופטי הרחבה הם הבינלאומיים איתן שמואלביץ' וארז פפיר והשופט הרביעי יהיה לירן וקסברגר.

ערן זהבי חוגג את השער/מגד גוזני

"אנחנו עדיין בחיים", אמר בוס אמש דקות ארוכות לאחר הדרמה שהתחוללה בירושלים ובעיקר בחיפה. המאמן ההולנדי המשיך בקו שהחל אחרי המשחק הקודם: "לא חשבתי שיש לנו סיכוי גדול לפני השבת. באנו למשחק הזה בירושלים בפער של חמש נקודות מבאר שבע ושני משחקים בלבד לסיום העונה. זה לא קל לנצח בטדי ושיחקנו לא טוב בעיקר במחצית הראשונה. אבל ראיקוביץ' הציל אותנו ובסוף ניצחנו ולקחנו שלוש נקודות".

על ההחלטה שלו להושיב על הספסל את ארבעת המוצהבים מחשש שיספגו צהוב חמישי ועל הראייה שלו את המשחק הקרוב מול מכבי חיפה, אמר ההולנדי: "לא רציתי לסכן את השחקנים המוצהבים שהיו עלולים להחמיץ את הגמר במידה שהיו סופגים כרטיס צהוב. אבל לקראת המשחק בשבת הבאה מול מכבי חיפה אני ארכיב את השחקנים שאני חושב שיכולים לשחק בתוך שלושה ימים שני משחקים מול מכבי חיפה. אין שום בעיה להתאושש בין משחק בשבת למשחק ביום שלישי וברגע שיש לנו סיכוי לזכות בדאבל, אני צריך לקחת הכול בחשבון".

הימים האחרונים רצופים בידיעות על עתידו של בוס. ההולנדי נקשר לאייאקס ונראה כי אין עשן בלי אש. בוס לא פיזר אמש את הערפל ואמר: "תמיד יהיו שמועות בכדורגל ובכל יום תתפרסם ידיעה חדשה. מי שרוצה להיות מקצוען חייב לנטרל את עצמו מכל הרעשים שמופיעים".

על העובדה כי אנשי סכנין התבטאו אחרי המשחקים מול מכבי תל אביב כי הם רוצים שבאר שבע תזכה באליפות, אמר בוס: "שמעתי שיושב הראש של סכנין אמר משהו על כך שהוא רוצה שבאר שבע תזכה באליפות. הייתי שחקן כדורגל יותר מעשרים שנה ושנאתי להפסיד. במשחקי אימון רציתי לנצח ואני מאמין שכאשר אתה מקצוען אתה רוצה לנצח ולא בשביל מישהו אחר. מעולם לא חשבתי כשחקן שאני רוצה להפסיד בכוונה כדי שמישהו אחר ייהנה מכך. כך היה הלב שלי כשחקן. אני חושב שסכנין כמו מכבי חיפה השבת תרצה לנצח את באר שבע וגם מכבי חיפה תרצה לנצח אותנו. אנחנו נצטרך להתאמץ כדי לנצח את מכבי חיפה ולקוות שסכנין תעשה את העבודה שלה מול באר שבע".

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס. מגד גוזני
תרגיל מוצלח. בוס/מגד גוזני

ערן זהבי תיאר בסיום המשחק כיצד נודע לו על ההפסד של באר שבע. "תפסתי את הראש בסוף בגלל ההחמצה ומיד שמעתי מהקהל שבאר שבע הפסידה. אבל אני רוצה עכשיו להתעסק רק באיך שאנחנו מנצחים את מכבי חיפה בשבת. עשינו ארבע תוצאות תיקו בפלייאוף במשחקים בהם היינו דומיננטיים ולא הבקענו והאחריות גם עלי. אני רוצה להיות אופטימי ואני רוצה לסכם את העונה בשבת הקרובה עם חיוך גדול".

על ההשוואה שעשה בין סכנין לרמאללה ועל כך שאולי כדאי לו ליזום השבוע סולחה עם סכנין, אמר קפטן מכבי תל אביב: "סולחה עם סכנין לא צריך לעשות כי לא היה ביני לבינם משהו יותר מדי דרמטי. היו יומיים של מתיחות והם עברו. אני לא מכיר קבוצה שתבוא למשחק ותפתח רגליים. אני משוכנע שיהיה משחק ספורטיבי בבאר שבע כי על המשחק הזה יהיו מיליון עיניים. אני לא צריך לעשות משהו מיוחד לפני המשחק עם סכנין כדי שהיא תעשה משהו מיוחד בשביל מכבי תל אביב. אם ארצה לעשות איתם משהו, זה יהיה אחרי המשחק בין באר שבע לסכנין". עוד אמר זהבי על השבת הקרובה: "מה שיהיה בשבת הבאה לא תלוי בנו. אני מקווה שתהיה לנו עזרה או מסכנין או מלמעלה".

על השער ה-32 שלו שהובקע אחרי בצורת של ארבעה משחקי ליגה אמר זהבי: "מעצבן אותי שלא הבקעתי עוד שלושער היום כי היו לי עוד מצבים. אני רוצה להרים את הרף הזה כמה שיותר גבוה למרות שזה יפגע בי בעונה הבאה כי יהיה לי קשה לשחזר את ההישג הזה. בשני המשחקים האחרונים חזרתי להגיע למצבים וזה עושה טוב לקבוצה ולי ואני מאמין שכדורים יחזרו שוב להיכנס".

לסיכום זהבי אמר: "אם באר שבע תיקח היא תהיה אלופה ראויה ואני אפרגן לה. שתי הקבוצות ראויות ומי שתיקח תהיה ראויה יותר".

יואב זיו, שחזר לשחק אחרי תקופה מאוד ארוכה הוסיף בסיום המשחק: "עדיין שום דבר לא בידיים שלנו. אנחנו צריכים לנצח בשבת את מכבי חיפה גם כדי להיות ברמה טובה לקראת גמר הגביע. אנחנו צריכים לעשות את שלנו ולהיות מרוכזים בעבודה שלנו ואז ללכת לראות מה באר שבע עשו נגד סכנין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully