וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אינדיאנה קרובה לקדם את נייט מקמילן לעמדת המאמן הראשי

נמצא מחליף מבית לווגל? ב'יאהו' מדווחים שעוזר המאמן בשלוש השנים האחרונות, ששימש בעבר כמאמן פורטלנד וסיאטל, נמצא על סף חתימה. טיירון לו: "ביחס לעונה שעברה, העומס של לברון מינימלי"

מאמן פורטלנד טריילבלייזרס, נייט מקמילן. Christian Petersen, GettyImages
שוב בפרונט. מקמילן/GettyImages, Christian Petersen

החתיכות החסרות בפאזל המאמנים ב-NBA מתחילות להתמלא. קבוצה נוספת שנותרה ללא מאמן בשבועות האחרונים היא אינדיאנה, שהחליטה שלא להאריך את חוזהו של פרנק ווגל המוערך, אולם כעת נראה שהיא כבר מצאה תחליף מבית. אדריאן ווז'נרובסקי מ'יאהו' מדווח שהפייסרס נמצאים על סף עסקה עם עוזרו של ווגל בשלוש השנים האחרונות, נייט מקמילן, לגבי קידומו לעמדת המאמן הראשי. מקמילן, 51, אימן בעבר את סיאטל (2000-2005) ופורטלנד (2005-2012), שם גם פגש את הג'נרל מנג'ר הנוכחי של הפייסרס, קווין פריצ'רד.

נראה כי מקמילן השתכנע והגיע להסכמות עם הפייסרס לאחר שהאופציה לאמן את סקרמנטו, עוד משרה אליה התמיין, ירדה מהפרק בשל מינויו של דייב ייגר. מדובר במינוי מעט מפתיע בהתחשב בכך שהנשיא לארי בירד טען לאחרונה כי ברצונו לשחק כדורסל מהיר והתקפי יותר, בעוד שמקמילן נחשב למאמן בעל אוריינטציה הגנתית, בדומה לפרנק ווגל.

עוד בקרוסלת המאמנים ב-NBA: על פי דיווחים בארצות הברית, ג'ף ואן גנדי הוא המועמד הבכיר לאמן את יוסטון בעונה הבאה. הרוקטס ראיינו מספר רב של מועמדים לתפקיד, אך פרשן ESPN היה ונותר האופציה הראשונה של הג'נרל מנג'ר דריל מורי. כמו כן, במסגרת חיפושיה אחר מאמן, ממפיס החליטה לראיין גם את אטורה מסינה, אחרי שקיבלה אור ירוק מסן אנטוניו, בה הוא משמש כעוזרו הבכיר של גרג פופוביץ'.

קווין לאב, לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
סוף סוף עוזרים לו. לאב עם לברון/GettyImages

בקליבלנד ממתינים בקוצר רוח לדעת מי תהיה היריבה שלהם בגמר המזרח, ומחכים לתוצאה במשחק הערב (ראשון, 22:30) במשחק 7 בין טורונטו למיאמי. בינתיים, הם בעיקר מנצלים את תקופת המנוחה הממושכת יחסית כדי להוריד עומס מלברון ג'יימס, שממילא משחק בחצי הילוך פחות בפלייאוף הנוכחי. טיירון לו סיפר שאחת המטרות העיקריות של הקאבס בפוסט-סיזן הייתה להפחית מהנטל הגדול על כתפיו של לברון, שהפך בעונה שעברה לעצום על רקע הפציעות של קווין לאב וקיירי אירווינג.

התוצאות אכן נראות בשטח. בזמן שהקאבס טיילו לגמר המזרח, לברון העמיד עד כה ממוצע של 23.5 נקודות למשחק, הממוצע הכי נמוך שלו במשחקי פלייאוף מתחילת הקריירה. למעשה, ג'יימס אפילו לא מוביל את קליבלנד בנקודות למשחק בפלייאוף, כשקיירי אירווינג (24.4 נקודות בממוצע) מקדים אותו. גם מספר הדקות שלו ירד משמעותית (מ-42.2 אשתקד ל-38.8 העונה) וכך גם לגבי אחוז השימוש בו בהתקפה (מ-37.6 אחוז בעונה שעברה ל-29.7 העונה). למרות שלברון שיחק בעבר לצד שני אולסטארים מוכחים כמו דוויין וייד וכריס בוש, לו משוכנע שמדובר בסיטואציה חדשה לגמרי עבורו.

"אני לא חושב שהוא היה בפוזיציה כזאת בעבר. הוא יכול להישען לאחור, לראות את המשחק שוטף, להחליט מתי הוא צריך לקחת על עצמו", אמר המאמן. "אם הוא מעמיד ממוצע של 23 או 24 נקודות בלבד ואנחנו מנצחים את שתי הסדרות שלנו בסוויפ, כנראה שקורה פה תהליך בריא ונהדר. שאר החבר'ה משחקים נהדרים, אז הוא יכול להיות יעיל ורגוע יותר. הוא נותן לשחק לבוא אליו. קיירי וקווין העלו את הרמה שלו, הם מורידים ממנו הרבה עומס. בניגוד לעונה שעברה, הנטל עליו מינימלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
רואים שינוי. לו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully