וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "מאחל לאנצ'לוטי להגיע לגמר ליגת האלופות עם באיירן מינכן"

המאמן, שיעזוב למנצ'סטר סיטי, חגג את האליפות ה-26 של הבווארים והפתיע: "לא חושב שאשוב לכאן, למדתי המון". בתקשורת הגרמנית מדווחים: גצה לא בתוכניות של אנצ'לוטי, וגם כל החגיגות באליאנץ ארנה

אריאן רובן מביט על החגיגות של באיירן מינכן. GettyImages
החגיגות בליאנץ ארנה. שחקני באיירן מאושרים/GettyImages

אחרי שהרעידה את שוק ההעברות עם צירופם של מאטס הומלס ורנאטו סאנצ'ס באמצע השבוע, באיירן מינכן התפנתה היום (שבת) לחגיגות. הבאוורים חתמו את הליגה עם 1:3 על האנובר כאשר כוכבי העבר של המועדון קיבלו כבוד, עם התואר האליפות ה-26 בבונדסליגה. רוברט לבנדובסקי כבש בדקה ה-12 את שערו ה-30 העונה והפך לזר הראשון שמגיע לכמות כזו בבונדסליגה ולשחקן היחיד שעשה זאת מאז 1977. מדובר בפרידה נעימה של הבאוורים מפפ גווארדיולה, שהשלים זכייה רביעית ברציפות ושלישית תחתיו. למאמן, שיעזוב לטובת מנצ'סטר סיטי, יש הזדמנות להשלים עונה מרשימה עם דאבל כאשר הוא יפגוש את בורוסיה דורטמונד.

פפ קיבל כבוד של מלכים מהקהל באליאנץ ארנה ונפרד מהם בסטייל: "זה היה יום נהדר עבורנו כי בדרך כלל משחקי הכתרה הם משעממים, אבל הפעם הצגנו משחק נהדר. יש לנו הזדמנות לחגוג עכשיו ואז נתחיל להתכונן לגמר הגביע. אני מרגיש נהדר לזכות כאן בתארים, למדתי הרבה בגרמניה וזו הייתה חוויה מעניינת מאוד ושונה מהתקופה שלי בברצלונה. השתפרתי כמאמן כאן, באיירן היא חלק חשוב בהתפתחות המקצועית שלי".

על האפשרות לפיה ישוב לאמן את באיירן הוסיף: "אני לא חושב שזה יקרה, המסורת של באיירן בנוגע לחגיגות שונה וקרה יותר מברצלונה. אחרי התואר הראשון שלי כאן הייתי קצת ביישן, אבל עכשיו אני שמח שהגנו על התואר בליגה ואני מרגיש נהדר. מעומק ליבי אני מאחל לקרלו אנצ'לוטי להגיע לגמר ליגת האלופות, אני מצטער שלא עשיתי את זה עבור השחקנים והאוהדים של באיירן".

שחקני באיירן מינכן עם צלחת האליפות. GettyImages
הצלחת ה-26. שחקני באיירן מניפים./GettyImages

קרל היינץ רומינגה חגג: "יש לנו צוות נהדר, כשזה שמשתלב בצורה יפה. הדברים שקורים לנו הם לא מקרה, נמשיך לצעוד בגאווה קדימה".

ואם כבר באנצ'לוטי עסקינן, בתקשורת הגרמנית מדווחים כי מריו גצה, שכבש במשחק ההכתרה, אינו נמצא בתוכנית של האיטלקי לקראת העונה הבאה. גצה התקשה להתאקלם תחת גווארדיולה מאז המעבר מדורטמונד כאשר גם השער הדרמטי בגמר המונדיאל במדי גרמניה לא הצליח לגרום לשינוי במעמדו. ליברפול של יורגן קלופ הוזכרה כמועמדת הבכירה לקלוט אותו כאשר גם האקסית נמצאת בעניינים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully