וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דרמה גדולה: דג'וקוביץ' בגמר טורניר רומא, יפגוש את מארי

המדורג ראשון סבל מפציעה בקרסול אך גבר על קיי נישיקורי 6:2, 4:6, 6:7 (5) בתום משחק משוגע שנמשך שלוש שעות. בגמר ינסה להכניע פעם נוספת את הבריטי, שגבר על לוקא פוי 2:6, 1:6

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. AP
במומנטום טוב לפני הגמר. מארי/AP

נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי העפילו הערב (שבת) לגמר טורניר רומא (סך פרסים: 3.7 מיליון יורו), ויתמודדו מחר בקרב על התואר. בשבוע שעבר, במדריד, היתה ידו של הסרבי על העליונה, ומעניין לראות האם גם מחר, כשיגיע עייף ואולי מעט פצוע, יצליח לנצח את יריבו.

מארי עשה זאת לאחר שגבר על לוקא פוי הצרפתי (52 בעולם) 2:6, 1:6 בתום 59 דקות בלבד. הבריטי שלא זכה מעולם בטורניר ויחגוג ביום ראשון את יום הולדתו ה-29 נראה פשוט מצוין, התגבר על הפסקות הגשם, ניצל ארבע משמונה אפשרויות השבירה שלו ושייט לקרב על התואר, תוך שהוא קוטע את המסע הנאה של פוי.

לדג'וקוביץ' זה הלך הרבה יותר קשה. המדורג ראשון סבל מכאבים בקרסול, אפשר לקיי נישיקורי לנצח 2:6 את המערכה הראשונה, התאושש עם 4:6 בשנייה וכמעט עלה ל-1:5 בשלישית, אך היפני הצליח לחזור ל-4:4. ברגע הזה, כשנדמה היה שהמומנטום כולו של נישיקורי, השיג הסרבי נקודת שבירה ומשחק אותה לא הצליח לנצל, והשניים הלכו לשובר שוויון. שם עלה היפני ל-1:3 מהיר, אך דג'וקוביץ' ניצל ארבע שגיאות רצופות של יריבו כדי להפוך ל-3:6, ולנצח 6:7 (5) בתום קצת יותר משלוש שעות.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
זה הלך מאוד קשה. דג'וקוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully