וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: חלוץ בן 15 עשוי לקבל דקות במדי גנואה, ולעשות היסטוריה בסרייה A

פייטרו פלגרי, שלא רשאי לשחק בקבוצת הנוער בשל גילו הצעיר (יליד 2001), זומן היישר לסגל הקבוצה הבוגרת לקראת אטאלנטה, ובאיטליה כבר סופרים את הדקות. מנצ'סטר יונייטד, ארסנל ויובנטוס כבר עוקבות. צפו בביצועיו

אימג'בנק GettyImages

המשחק בין גנואה לאטאלנטה, שייערך מחר (ראשון) במסגרת המחזור האחרון של העונה בליגה האיטלקית, בוודאי לא מסקרן אתכם יותר מדי. גם אתם עכברי כדורגל אמיתיים, ו/או אפילו אתם אוהדי גנואה או אטאלנטה. שתי הקבוצות למעשה סיימו את העונה, ויקוו לצאת לפגרת הקיץ במצב רוח מרומם, אחרי עוד ניצחון.

אך למרות שמדובר במשחק לא מעניין במיוחד, לפחות על הנייר, רבים הם עכברי הכדורגל שישבו מול המסכים ויצפו בהתמודדות. הסיבה? ילד צעיר אחד, העונה לשם פייטרו פלגרי, שעתיד לשנות את ההיסטוריה.

פלגרי, שחגג את יום הולדתו ה-15 רק במרץ האחרון (יליד 2001), ייכלל בסגל של גנואה למשחק וצפוי לקבל דקות ממאמנו ג'אנפיירו גספריני, שצפוי לעמוד בפעם האחרונה על הקווים של גנואה לפני שיעזוב ליעד חדש. פלגרי הצעיר, שטרם שיחק בקבוצת הנוער של המועדון בשל גילו, נחשב לעילוי באיטליה ורבים כבר משווים אותו לליאונל מסי, כולל נשיא גנואה. "יש לי מסי חדש", אמר הבעלים אנריקו פרזיוסי כשנשאל על החלוץ בן ה-15. "אנחנו רק מקווים שהוא יישאר עם הרגליים על הקרקע".

פלגרי, שלא שיחק מעולם בקבוצת הנוער של המועדון בשל גילו הצעיר, צפוי לקפוץ היישר מקבוצת הנערים לבוגרת, ואם יקבל דקות יהפוך לשחקן הכי צעיר בתולדות הסרייה A. על פי דיווחים באיטליה, שמו של החלוץ נכנס לפנקסיהן של מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, בורוסיה דורטמונד, בנפיקה וכן לרשימות של יובנטוס, מילאן ורומא האיטלקיות.

פייטרו פלגרי, כדורגלן איטלקי. Matthew Lewis, GettyImages
הדבר הבא באיטליה. פלגרי/GettyImages, Matthew Lewis
  • עוד באותו נושא:
  • גנואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully