וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויין וייד: "ידעתי שלגוראן דראגיץ' יהיה משחק גדול"

כוכב מיאמי החמיא לחברו, שלהט עם 30 נקודות ב-91:103 מול טורונטו שכפה משחק שביעי בסדרה. הסלובני עצמו אמר: "אני לא רוצה לנסוע עדיין לאירופה". לאורי: "משחק 7 הולך להיות מהנה מאוד"

גוראן דראגיץ' שחקן מיאמי. AP
הולכים למשחק שביעי. דראגיץ'/AP

מיאמי עמדה הלילה (בין שישי לשבת) בכל הלחץ שהיה עליה. ההיט ניצחו 91:103 את טורונטו במשחק מספר שש של חצי גמר המזרח ואיזנו את הסדרה ל-3:3, מה שהעביר את ההכרעה ליום ראשון ב-22:30. מאמן מיאמי אריק ספולסטרה הלך על הרכבים נמוכים מאוד כשלואל דנג (2.06 מטר) משחק כסנטר לאורך רוב המשחק. כמו כן, הרוטציה הייתה קצרה מאוד כששמונה שחקנים בלבד זוכים לדקות משחק.

אריק ספולסטרה מאמן מיאמי. AP
"בעונה שעברה כבר היינו בחופשות בשלב הזה". ספולסטרה/AP

"זו החמישייה הכי נמוכה שעליתי לשחק איתה אי פעם, ללא ספק הנמוכה ביותר", אמר ג'ו ג'ונסון ששיחק 15 עונות ב-NBA. מיאמי סובלת מפציעה ממושכת של כריס בוש, שגמר את העונה, אליו הצטרפו גם הפציעות של חסן וויטסייד (שאמר שהוא לא יחזור בסדרה הזו) ואפילו אמארה סטודמאייר. "ארבעה או חמישה שחקנים הלכו בטירוף לריבאונדים", הוסיף ג'ונסון, "גם אם לא הצלחנו להשיג ריבאונד, ניסינו לנגוע בכדור ולשנות את הכיוון שלו".

מאמן מיאמי אריק ספולסטרה אמר: "בשנה שעברה כולנו היינו כבר בחופשה בשלב הזה של העונה. לכן, בעסק הזה אנשים נוטים לפעמים לחפש את הדרך הנוחה. לרוב אין דרכים קלות בסדרה של הטוב משבעה משחקים, בטח לא כשהמדורגות שנייה ושלישית משחקות אחת נגד השנייה. זו פריבילגיה להיות בסדרה תחרותית מול יריבה חזקה שגורמת לנו להרגיש לא בנוח, מקשה עלינו. כאנשים תחרותיים, זה מה שאנחנו רוצים. אנחנו רוצים לשחק נגד קבוצה שמקשה עלינו. גוראן מראה יציבות נפשית רצינית. הלילה היה הלילה שלו".

גוראן דראגיץ', שרשם משחק מצוין עם 30 נקודות, אמר בסיום: "הייתי אגרסיבי, אני לא רוצה לנסוע הביתה לאירופה, עדיין רוצה להיות כאן. זה היה משחק חשוב בשבילנו. יצאנו אגרסיביים מהרגע הראשון, ניסינו לתת הכול בצבע ואני שמח שהצלחנו לעשות את זה".

דוויין וייד אמר על הגארד הסלובני: "ידעתי שהבחור הזה הולך לתת משחק גדול הלילה, יכולתם להרגיש שזה מה שהוא יעשה. משחק שבע הוא הכול, אם לא ננצח אז העונה תסתיים. אנחנו צריכים לתת יותר, לתת הכול. זו סביבה נהדרת להיות בה. אני שמח שהצלחנו לשים את עצמנו במצב שבו יש משחק שביעי. אבל נצטרך לתת הכול כדי לעלות לשלב הבא. זה יהיה משחק גדול בין שתי קבוצות שיתנו כל מה שיש להן ושהקבוצה הטובה יותר תנצח".

דוויין קייסי מאמן טורונטו (שמאל) עם דמאר דרוזן. AP
"באנו לכאן כדי לנצח". קייסי עם דרוזן/AP

מאמן הראפטורס דוויין קייסי אמר: "הגענו לכאן כדי לנצח, לא כדי להגיע למשחק שביעי. מיאמי קבוצה טובה, אבל באנו לנצח, לא רצינו משחק שביעי. וייד היה מצוין, גם דראגיץ', אבל גם השחקנים שלנו היו טובים. לאורי קלע 36 ודמאר קלע 23. ההתקפה לא הייתה הבעיה, אבל היינו צריכים להשיג עצירות בהגנה. האויב שלנו היה ההגנה. הם באו ועשו מה שהיו צריכים לעשות. הכתיבו את הקצב, את סגנון המשחק האגרסיבי והיינו צריכים להגיב טוב יותר. לא עשינו את הדברים שאנחנו צריכים לעשות".

דמאר דרוזן התייחס לעובדה שהוא ולאורי קלעו ביחד 59 נקודות: "זה שקלענו היום הרבה זה כלום. גם אם היינו קולעים 10, זה לא משנה. אנחנו צריכים להיות אגרסיביים כיחידה וזה מה שיקבע". לאורי עצמו אמר: "שיחקנו במשך כל העונה כדי להשיג 56 ניצחונות ולהיות מדורגים במקום השני במזרח כדי להשיג יתרון ביתיות בדיוק בשביל המשחקים האלה. הולך להיות משחק מהנה מאוד. משחק שביעי, מקום שני נגד מקום שלישי, נקבל הזדמנות לשחק על אחת הבמות הכי גדולות שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully