וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס יוטון: "מעולם לא הייתי מעורב במשחק כזה"

מנג'ר ברייטון נשמע בהלם אחרי ההפסד 2:0 לשפילד וונסדיי, בו נפצוע לקבוצתו ארבעה שחקנים - כולל תומר חמד: "אני לא אופטימי לגבי אף אחת מהפציעות האלה". על ההתמודדות: "אנחנו בתמונה"

כריס יוטון מאמן ברייטון. GettyImages
"שער אחד אצלנו בבית והמשחק יכול להיות מעניין". יוטון/GettyImages

שפילד וונסדיי ניצחה אמש (שישי) 0:2 את ברייטון במשחק הראשון בשלב חצי הגמר בפלייאוף העלייה לפרמיירליג ועשתה צעד משמעותי לקראת עלייה למשחק הגורלי בוומבלי. מנגד, הקבוצה של תומר חמד ובירם כיאל, שסיימה את העונה במקום השלישי, ספגה הפסד מאכזב מאוד ותצטרך לנצח בהפרש של שלושה שערים בגומלין כדי לעלות. אם זה לא מספיק, אז ארבעה שחקנים - כולל תומר חמד - נפצעו אצל ברייטון, שנותרה בסוף עם עשרה שחקנים בשל הפציעות. הגומלין ייערך ביום שני.

בירם כיאל שחקן ברייטון. GettyImages
ערב מתסכל. כיאל/GettyImages

"הפציעות היו משמעותיות מספיק כדי לגרום לכך שהשחקנים יוחלפו למרות שהם לא רצו להיות מוחלפים", אמר מאמן ברייטון כריס יוטון לאחר המשחק, "כרגע, אני ממש לא אופטימי לגבי כל ארבע הפציעות. מעולם לא הייתי מעורב במשחק כזה. עברנו תקופה משמעותית בלי פציעות אחרי תקופה קשה בתחילת העונה ואני לא יודע אם זה בגלל כמות המשחקים, הקצב או המהירות בה שיחקנו בשבועות האחרונים. אנחנו צריכים להיות ריאלים מספיק כדי לדעת שמצפה לנו משימה קשה, אבל זה משהו שניתן להשיג".

יוטון המשיך ואמר: "כרגע אנחנו עדיין בהתמודדות. עשו את זה בעבר ואני בטוח ששער שלנו ירים את הקהל. הם יצטרכו לקבל החלטה אם הם יושבים מאחור או באים לנצח. אין לי מושג עם איזו גישה הם יבואו למשחק, אבל אני בטוח לגבי הגישה שלנו: אנחנו צריכים לנצח בהפרש של שני שערים".

קשר ברייטון ריצ'י טאוול עדיין לא זורק את המגבת הלבנה: "כמובן שכולנו מאוכזבים ואנחנו לא רוצים להפסיד אף פעם. אבל צריך להתחשב בנסיבות, זה היה משחק מטורף כשארבעה שחקנים נפצעים מוקדם וסיימנו את המשחק עם עשרה שחקנים. בכל השנים שלי בכדורגל, לא ראיתי דבר כזה. לפעמים יש לך אחד או שניים, אבל אף פעם לא ארבעה שחקנים שנפצעים באותו משחק. אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו מהר כי יש עוד משחק כבר ביום שני. שפילד וונסדיי קבוצה טובה מאוד וצורפו אליה שחקנים מסוכנים. ידענו שנצטרך לספוג את הלחץ ולצאת למתפרצות מסוכנות".

מאמן שפילד וונסדיי קרלוס קרבחאל אמר: "אני חושב שזו הייתה אחת ההופעות הטובות שלנו העונה ואם מוציאים רגע בו הייתה לברייטון הזדמנות טובה בשלב מוקדם, אני חושב ששיחקנו טוב. אנחנו שמחים על המשחק ומהתוצאה, אבל אנחנו יודעים שעדיין לא עשינו כלום. יש לנו יתרון, אבל אנחנו צריכים להבין שאנחנו לא יכולים לעלות לשחק עם המחשבה שאנחנו מובילים 0:2. המשחק יתחיל ב-0:0 ונעשה הכול כדי להשיג שם תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully